خشم مقدس امت اسلامی از ظلم و بی‌عدالتی استكبار با آزادی بيت‌المقدس فرو می‌نشیند

بصیر،سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در اربعین شهدای “چپل هیل” که با حضور گسترده زائران راهیان نور در زیارتگاه شلمچه برگزار شد، با اشاره به حماسه سازی‌های رزمندگان اسلام در شلمچه اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا، قوه محرکه برای حرکت به سمت پیشرفت، معنویت و کمال است.

وی به اربعین‌های پی در پی در طول مبارزات انقلاب اسلامی‌اشاره نموده و اظهار داشت: در مبارزات دوران انقلاب هم این طور بود که اربعین شهدا، زمینه ساز حرکت بعدی انقلاب می‌شد و همین اربعین‌ها باعث پیشرفت انقلاب و پیروزی آن شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها دنبال این هستند که علیه مسلمانان جنایت کرده و با سحر رسانه‌های خود، اسلام و مسلمانان را جنایتکار و مخاطره آمیز برای حقوق بشر معرفی کنند.

این مسئول با اشاره به جنایت‌های استکبار علیه مسلمانان از جمله جنایت انگلیس در حق ملت ایران در جنگ جهانی دوم و جنایت ارتش سرخ شوروی علیه مردم مسلمان افغانستان، تصریح کرد: امروز امت اسلام بیدار شده و با ذکر و یاد و خاطره شهدا در مقابل جنایات مستکبرین همچنان ایستادگی می‌کند.

نقدی زنده نگهداشتن یاد سه شهید “چپل هیل” آمریکا را ضروری دانسته و افزود: آمریکایی‌ها سعی می‌کنند جنایت “چپل هیل”، شهادت “احمد جمیل” و گلوله باران خانهک مسلمان در چند روز گذشته را یک امر عادی جلوه دهند و بگویند به طور اتفاقی این کارها انجام شده ولی ما فراموش نخواهیم کرد که مقصر اصلی کیست.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تاکید کرد: استکبار تلاش می‌کند ایران را حامی‌تروریسم، بی ثبات کننده منطقه و جنگ طلب معرفی کند در حالیکه وقتی نخست وزیر فرانسه کاریکاتور موهن به پیامبر اسلام را بالای دست گرفت، علت دشمنی خود و همدستانش را با اسلام و حضرت محمد (ص) برملا کرد.

وی در خصوص قاتلان شهدای “چپل هیل” آمریکا بیان کرد: قاتل شهدای چپل هیل، رسانه‌های صهیونیستی اروپا و آمریکا هستند که شب و روز به اسلام هراسی دامن زده و تلاش می‌کنند اسلام را وارونه و خشونت طلب نشان دهند.

نقدی کنگره آمریکا را قاتل شهدای “چپل هیل” دانست و ابراز داشت: این کنگره برای تجهیز و پشتیبانی از تروریست‌هایی که به اسم اسلام در مقابل دوربین جنایت می‌کنند، سلاح و بودجه مصوب می‌کند.

وی با بیان اینکه قاتل شهدای “چپل هیل” سرویس جاسوسی انگلیس است، ادامه داد: این سرویس‌های جاسوسی افرادی را شناسایی و سازماندهی کرده و آموزش می‌دهد تا با دامن زدن به مسائل قومی‌و مذهبی، تفرقه افکنی کنند و مسلمانان را به جان هم بیاندازند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به روند فزاینده اضمحلال و نابودی نظام لیبرال دموکراسی غرب ادامه داد: امروز دیگر آرمان و پرچم آمریکا سربازی ندارد تا برایش بجنگد و خون خود را فدا کند به همین خاطر دست به دامن گروه‌های امنیتی و تروریست‌های مزدور شده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهدا پاره تن ما هستند و در هر جای دنیا که باشند به دلیل ظلمی‌که در حق آنها می‌شود ما آزرده خاطر و ناراحت می‌شویم و وظیفه خود می‌دانیم پیامشان را به سراسر دنیا برسانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تصریح کرد: این چهلم، پیامی‌است به مستکبرین عالم به سردمداری آمریکا که پرونده همه این شهدا را مفتوح نگه می‌داریم و یاد و خاطره شان را هر روز زنده می‌کنیم تا انتقام تک تک آنها را بگیریم و باید برای حضور در صحنه بزرگ انتقام از مستکبرین و زورگویان عالم آماده سازی کنیم.

وی اهانت تروریست‌های تکفیری داعش به قبور مطهر ائمه، امامزادگان و اصحاب پیامبر در عراق و سوریه را یادآور شده و افزود: چگونه است اینها که به بهانه حرمت ساخت مقبره و زیارت قبور، به تخریب و اهانت این مکان‌های مقدس می‌پردازند، حالا نسبت به بزرگداشت و حفظ و انتقال مقبره شاه سلیمان بی تفاوت بوده و حتی اجازه می‌دهند با اسکورت و احترام به خاک ترکیه منتقل شود.

نقدی در پایان سخنان خود اظهار داشت: برای ظهور منجی عالم و انتقام مظلومین جهان از ظالمین، روز به روز آماده تر شده و منتظریم و خشم مقدس امت اسلامی‌از ظلم و بی عدالتی استکبار با آزادی بیت المقدس فرو خواهد نشست.

گفتنی است چندی پیش سه دانشجوی آمریکایی مسلمان، ۲۳ ساله، ۲۱ ساله و ۱۹ ساله (زن، شوهر و خواهر) در نزدیکی دانشگاه “کارولینای شمالی” در “چپل هیل” مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و کشته شدند.

 

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا