اولیویرا: مجبورم همچنان در ایـنجا مرغ بخورم

بصیر،تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی تبریز قبل از اعزام به عربستان، به همراه تیم به تهران آمد و در هتل اوین، مصاحبه‌ای با ما انجام داد. عمو سبیلوی دوست‌داشتنی حرف‌های جالبی به زبان آورد. البته این مصاحبه چندان فوتبالی نیست و حال و هوای نوروزی دارد. خودتان بخوانید تا در فضای مصاحبه قرار بگیرید.

تبريزي‌ها عاطفي هستند
من ۳ سال قبل به ايران آمدم و اگر از من در مورد مردم تبريز بپرسيد مي‌گويم آنها خيلي خونگرم، عاطفي و مهربان هستند و در اين مدت به‌جز محبت و مهرباني و عشق چيز ديگري از مردم ايران نديدم و روزهاي خوبي را در تبريز سپري كردم.

نوروز و تازه شدن همه چيز براي ايراني‌ها
در مدتي كه ايران هستم، تا حالا ۳ بار شاهد ديدن عيد نوروز ايراني‌ها بودم و تا اين حد و اندازه مي‌دانم كه نوروز با شروع شدن فصل بهار و تازه شدن همه‌چيز براي مردم ايران همراه است و در مدت عيد باستاني مردم تلاش مي‌كنند از فرصت و تعطيلاتي كه در اختيار دارند به‌خوبي استفاده كنند و همراه يكديگر باشند. من هم ‌آرزو دارم مردم سالي پر از مهر و محبت و بركت داشته باشند.

خيلي زود رفيق شديم
خيلي زود با هواداران دوست شدم و فكر مي‌كنم علت آن احترامي است كه من به مردم و هواداران گذاشتم و آنها هم متقابلاً جواب دادند. همين‌طور كارهايي كه انجام مي‌دهيم باعث اين رابطه خاص مي‌شود و از طريق نتايج كه به ‌دست ‌آورديم رابطه‌مان پررنگ‌تر شد. البته مردم ايران افراد خونگرمي هستند و ما هم چنين هستيم و در نهايت اين‌كه من خودم هم يك هوادار تراكتور هستم، اگر هواداران اين تيم من را قبول داشته باشند.

بستگي به نتايج دارد
من خودم هم وقتي از تراكتور جدا مي‌شدم خيلي ناراحت مي‌شدم و در مورد پاسخ به سؤال شما بايد بگويم از الان صحبت درباره اين مسائل بسيار زود است چون ما هنوز وسط كار هستيم و ماندن يا نماندن من به بسياري از عوامل بستگي دارد.

خبرنگاران، خوبي تراكتور را مي‌خواهند
گاهي اوقات، موقعيت و شرايط خاصي ايجاد مي‌شود. البته اين موضوع بيشتر در اوايل حضور من اتفاق مي‌افتاد كه بعدها هم آنها من را درك كردند و هم من آنها را. من دوست ندارم با كسي مشكلي داشته باشم بلكه مي‌خواهم با آرامش به كار خودم ادامه دهم چون همه ما يعني هم خبرنگاران و هم من خوبي و موفقيت تراكتور را مي‌خواهيم.

مجبورم مرغ بخورم
هر سه سالي كه در ايران بودم، نتوانستم غذاهاي مورد علاقه‌ام را اينجا داشته باشم و هميشه مرغ مي‌خوردم.
البته خوردن مرغ براي من يك رژيم هم هست اما استفاده بيش از حد از آن، ممكن است شرايط ديگري را به وجود بياورد.
فعلاً مجبورم مرغ بخورم. اين را هم بگويم كه غذاهاي ايراني زيادي را تجربه كردم و به نظرم غذاهاي تركي و آذري واقعاً خوشمزه است.

نوروز مبارك
من هم به‌ نوبه خودم عيد را به مردم ايران و تبريز و هواداران تراكتور تبريك عرض مي‌كنم و اميدوارم سال جديد با تني سالم و سالي پربركت پيش‌رو داشته باشند. (به زبان فارسي مي‌گويد:) «نوروز مبارك».

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا