کی‌روش پس از جدایی از تیم ملی چه گفت؟

بصیر، کارلوس کی‌روش پس از جلسه با کفاشیان درباره جدایی از تیم ملی فوتبال گفت: این موضوع صحت دارد اما پاسخگویی در این‌باره را به کفاشیان واگذار می‌کنم.

وی افزود: با جلسه‌ای که با رئیس داشتم پس از جلسه طرفین موافقت کردیم که به صورت صلح‌آمیز از هم جدا شویم.

کی‌روش گفت: شما نمی‌توانید بگویید من نمی‌‌خواستم به این مسیر ادامه دهم این جدایی را من نمی‌‌خواستم و در فکرش هم نبودم و در اختیار و تصمیم من هم نبوده و حتی موضوعی نبوده که رئیسم بخواهد اما متأسفانه طرفین با فشارهای زیادی که آمد اجباراً این توافق را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم ملی افزود: با فشاری که روی ما بود این توافق را کردیم و این برخلاف آرزوها و خواسته‌های ما است و در واقع هم شما و هم همه مردم می‌دانند که چه کسی و به خاطر چه چیزی این کار را انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که تکلیف خواسته مردم که او را می‌خواستند چه می‌شود، گفت: این سؤال را از کسی بپرسید که به ما فشار آورد تا این کار را انجام دهیم.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که آیا منظور او وزیر ورزش است، گفت: باز هم می‌گویم از کسی بپرسید که به ما فشار آورد تا کنار برویم، نمی‌خواهم در این رابطه بیش از این سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا از بابت این جدایی دو طرف به هم غرامتی خواهند پرداخت گفت: دوستی بین من و کفاشیان وجود دارد در نهایت به جایی رسیدیم که این موضوع را محترمانه و صلح‌آمیز برطرف کنیم. در واقع از اینکه این اتفاق می‌افتد احساس بدی دارم چرا که این موضوع برخلاف افکار و انتظاراتم بوده و است.صحبت کنم.

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا