خبر کفاشیان درباره آزمون و جهانبخش

بصیر،علی کفاشیان که به همراه محمود اسلامیان در تمرین تیم فوتبال امید شرکت کرده بود در مورد این تیم گفت: با توجه به در پیش بودن بازی‌های مرحله مقدماتی المپیک ریو همراه با اسلامیان به تمرین آمدیم تا ضمن عرض خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان و زیر نظر گرفتن تمرینات از تیم امید حمایت لازم را انجام دهیم.

کفاشیان درباره وضعیت تیم امید اظهار کرد: خوشبختانه تیم امید شرایط خیلی خوبی دارد و تدارک لازم برای آماده‌سازی این تیم از سوی مدیریت صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد. ضمن این که کادر فنی ایرانی این تیم نیز نهایت تلاش خودش را برای بالا بردن آمادگی سطح فنی تیم انجام داده است.

کفاشیان درباره نگاه فدراسیون فوتبال به تیم امید نیز خاطرنشان کرد: اولویت اول و اصلی فدراسیون تیم ملی امید است و قطعا بعد از صعود از مرحله اول و در طول زمان حدودا ۹ ماهه‌ای که تا مسابقات قطر فرصت خواهیم داشت، برنامه‌ریزی دقیقی برای آماده‌سازی این تیم انجام خواهیم داد.

رییس فدراسیون فوتبال شانس صعود تیم امید به المپیک ۲۰۱۶ را بالا دانست و گفت: تیم ملی امید در دوره‌های مختلف با مشکل مدیریتی مواجه بود اما خوشبختانه در این دوره این مشکل بزرگ با حضور کاشانی برطرف شده است و امیدواریم که با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان تیم امید که از انگیز بسیار بالایی برخوردار است مجوز حضور در المپیک را کسب کند.

وی درباره وضعیت حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم امید گفت: جهانبخش و آزمون بازیکنان تیم امید هستند و صددرصد این تیم را در بازی‌های مرحله مقدماتی المپیک همراهی می‌کنند.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا