شهباززاده خسیس‌ترین بازیکن استقلال را معرفی کرد

بصیر، اگر بگوییم سجاد شهباززاده در سال ۹۳ یکی از بهترین و تأثیرگذارترین بازیکنان استقلال بود، بیراه نگفته‌ایم. او با گل‌های حساسی که به ثمر رساند امتیازات باارزشی را برای استقلال به ارمغان آورد. شهباززاده که در مستطیل سبز پر جنب و جوش، فرصت‌طلب و سختکوش است خارج از فوتبال سر به زیر، محجوب‌ و صد البته دوست داشتنی و بامعرفت است. او همان‌طور که قول داده بود به خبرورزشی آمد، پای سفره هفت ‌سین نشست و…

در اين روزهاي پاياني سال ۹۳ از خداوند چه مي‌خواهي؟
سلامتي و سعادت براي خودم، خانواده‌ام و تمام مردم ايران، از خدا مي‌خواهم هر انساني هر آرزويي دارد به آن برسد و در دنيا نه از جنگ خبري باشد و نه از فقر و گرسنگي.

در بعد ورزشي چه آرزويي داري؟
طبيعي است كه دوست داشته باشم با استقلال به مقام قهرماني ليگ برتر برسم و به تيم ملي كشورم دعوت شوم. اين دو آرزو سخت اما دست يافتني است.

از سال ۹۳ راضي بودي؟
خدا را شكر. سال ۹۳ برايم سالي خوب بود. شايد ناراحتي و تلخي‌هايي نيز وجود داشت اما در مجموع سال خوبي را پشت‌سر گذاشتم. يكي از بهترين اتفاقات زندگي‌ام در اين سال استقلالي شدنم بود. حضور در پرافتخارترين و بهترين تيم ايران كه ميليون‌ها هوادار دارد اصلاً اتفاق كوچكي نيست.

از تيم ملي نيز در اين سال خط خوردي.
خب پيش از شروع جام ملت‌ها از سوي كی روش خط خوردم. اگرچه ناراحتي‌هايي برايم داشت اما به نظر سرمربي تيم ملي احترام گذاشتم و آن را قسمت و تقدير زندگي‌ام ناميدم. براي ملي‌پوش شدن دير نيست و آنقدر تلاش مي‌كنم تا بتوانم نظر سرمربي تيم ملي را جلب كنم.

بهترين اتفاق زندگي‌ات در سال ۹۳؟
همان چيزي كه چند لحظه پيش به شما گفتم. استقلالي شدنم…

و بدترين…
باخت دربي. هنوز هم هر وقت ياد آن مي‌افتم ناراحت مي‌شوم، چرا كه اصلاً سزاوار اين شكست نبوديم و در روزي مغلوب شديم كه باورش سخت بود.

تا حالا شده حسرت چيزي را بخوري؟
حسرت؟! نه حسرت چيزي را در زندگي‌ام نخورده‌ام. البته زندگي شخصي اما در بعد ورزشي چرا. برايتان مي‌توانم مثال هم بزنم؛ چرا در فلان بازي موقعيت خوبي را خراب كردم يا اگر يك كار ديگري انجام مي‌دادم شرايط بهتر مي‌شد.

به نظرت سجاد شهباززاده چه جور آدمي است؟
اين سؤال را بايد از ديگران بپرسيد. من چه بگويم.

حالا خودت را در يك جمله تعريف كن.
سعي مي‌كنم خوب باشم و دروغ نگويم و از خودم خاطره بدي بر جاي نگذارم.

خيلي‌ها مي‌گويند شهباززاده آدم خونسردي است. نحوي شادي گلت نيز اين را نشان مي‌دهد.
اين موضوع بارها در اردوها و تمرينات استقلال بحث شده است و بچه‌ها به من مي‌گويند چرا شادي خاصي از خودت نشان نمي‌دهي. البته در روز دربي و بازي پيكان خيلي شادي كردم اما در مجموع شايد درست باشد.

لحظه سال تحويل در كجا هستي؟
اگر اتفاق خاصي رخ ندهد و برنامه تمرينات و تعطيلات استقلال به هم نخورد براي عيد راهي اردبيل مي‌شوم تا در كنار خانواده‌ام باشم. اين موضوع مي‌تواند برايم خوشايند باشد چرا كه در سال‌هاي اخير مدام تمرين و مسابقه داشتيم.

بيشتر از همه در استقلال با چه كسي شوخي مي‌كني؟
محسن فروزان.

خوش‌تيپ‌ترين بازيكن استقلال…
همه خوش‌تيپ هستند. مگر در استقلال بد تيپ هم داريم.

خسيس‌ترين بازيكن چي؟
همه مي‌گويند خسرو حيدري اما من كه تا حالا چيزي نديدم اما به نظر جمع احترام مي‌گذارم.

در سال ۹۴ چند تا گل مي‌زني؟
چندتا؟! نمي‌توانم پيش‌بيني كنم اما سعي خواهم كرد تا مي‌توانم گل بزنم.

استقلال قهرمان مي‌شود؟
اميدوارم. مطمئن باشيد همه كار مي‌كنيم تا با استقلال تهران قهرمان ليگ برتر شويم.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا