مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران:

دلیل این نامگذاری«ناهم‌خوانی» آرمان‌های مردم و عملکرد دولت بود/ ایجاد حاشیه از سوی دولت در تضاد با خواست مردم است

بصیر، شکرالله رضازاده شرمه در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبری به «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»، اظهار داشت:نخستین پیام این نامگذاری این است که برخی از حرکات دولت‌مردها با منافع و آرمان‌های مردم هم‌خوانی نداشت و به همین دلیل این نامگذاری اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه دولت باید خود را بر اساس نگاه مردم تنظیم کند و در مذاکرات و تعیین اولویت‌ها باید خواست مردم را درنظر بگیرد، تصریح کرد: مردم هم موظف به حمایت دولت هستند و باید با شناسایی کاستی‌های دولت برای رفع آن زمان کافی را به مسئولان بدهند.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران با اشاره به اینکه مدریت جهادی شامل تمامی حوزه‌ها فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و هنر می‌شود، اذعان داشت: در این چند حوزه کاستی‌های زیادی داشتیم و با توجه به شعار سال گذشته باید اتفاق‌های بهتری می‌افتاد.

رضازاده خاطرنشان کرد: به عنوان مثال اگر در شرایط عمرانی مدیریت جهادی اتفاق می‌افتاد کشور در شرایطی بهتر بود و اگر به داخل توجه می‌کردیم در بحث اقتصاد مقاومتی می‌توانستیم با قدرت بیشتری ورود کنیم و مردم نیز اثرات آن را ببینند.

وی افزود: مدیریت جهادی مدنظر رهبری در سال گذشته به طور کامل اتفاق نیفتاد و از این جهت ایشان به این امر مهم باز هم تاکید کردند.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران گفت: مدیریت جهادی برای یک سال و یک زمان خاص نیست، بلکه در تمامی ادوار باید درنظر گرفته شود.

این فعال رسانه‌ای اذعان داشت: با این نامگذاری، دولت نقش بسیار مهمی دارد و به عنوان مثال باید در مذاکرات که بسیار مهم است بر منافع ملی و عمومی کشور تاکید کنند.

رضازاده با اشاره به اینکه امسال باید دولت عین مردم شود، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پیام‌های این نامگذاری تمکین دولت به خواست مردم است، آنچه را که مردم برگزیدند و می‌خواهند را دولت باید پسندد، مردم ما خواست‌های خود را چندین بار مطرح کرده‌اند.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران تاکید کرد: دولت باید پای‌بندی خود را به این نوع گرایش نشان دهد و به حاشیه‌سازی فکر نکند و بداند که ایجاد حاشیه در تضاد با خواسته‌های مردم است.

رضازاده در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه به عملکرد دولت در سال گذشته چه نمره‌ای می‌دهید، اظهار داشت: به عملکرد دولت در سال گذشته نه نمره منفی و نه مثبت می‌دهم، متاسفانه برخی از حرکات دولت غیرقابل دفاع است.

وی افزود: اینکه تمام دولت را وزارت خارجه و وزارت خارجه را به مذاکره اختصاص دهیم اشکالی جدی است، دولت باید بداند اضلاع مختلف دارد و تمامی جوانب را بررسی کند.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران در پایان گفت: در یک جمله عملکرد دولت با توجه به نامگذاری رهبری از سال گذشته به مدیریت جهادی خیلی قابل دفاع نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا