اخبار نوروزی از فریدونکنار؛

نخستین نوزاد فریدونکناری سال ۱۳۹۴، دختر است/ فرهنگ‌سازی ترافیکی با نصب بیلبورد نقشه فریدونکنار/ ۳۶۲۰۰ نفر مسافر در فریدونکنار

بصیر، در حالیکه دومین روز از سال ۱۳۹۴ نیز در حال گذشتن است، خبرنگار پایگاه خبری بصیر، گزارشی کوتاه از حضور مسافر در این شهرستان، نخستین نوزاد فریدونکناری و محدودیت‌های ترافیکی را تقدیم به خوانندگان محترم می‌کند.

ورود ۳۶۲۰۰ نفر مسافر به فریدونکنار

بر اساس این گزارش، غلامرضا چشمه‌نور دبیر ستاد اسکان شهرستان فریدونکنار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهارداشت: تا پایان روز شنبه ۳۶۲۰۰ نفر مسافر به شهرستان فریدونکنار وارد شده‌اند.

وی تصریح کرد: در روز اول فروردین ۱۶۲۰۰ نفر به فریدونکنار آمدند که این آمار در مجموع با روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ۹۳، برابر با ۳۶۲۰۰ نفر می‌شود.

چشمه‌نور با بیان اینکه ۱۴ هتل، متل و هتل آپارتمان در فریدونکنار از این مهمانان پذیرایی می‌کنند، گفت: قیمت این مراکز اقامتی کنترل می‌شود و اگر شکایتی صورت بپذیرد قطعا این امر را پیگیری می‌کنیم.

هیچ تصادف فوتی و جرحی نداشتیم

علی گلی‌‌خطیر رئیس پلیس راهور فریدونکنار نیز در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، با بیان اینکه ترافیک در فریدونکنار روان است، اظهار داشت: هیچ‌گونه مشکلی در تردد وسایل نقلیه در فریدونکنار وجود ندارد و مسافران و همشهریان با رعایت کامل مسائل ایمنی در حال رفت‌و‌آمد هستند.

وی اذعان داشت: پرسنل راهور به صورت شبانه‌روزی مشغول به خدمت‌رسانی هستند و تا این لحظه در فریدونکنار هیچ‌تصادفی که منجر به فوت و یا جراحت شود، نداشتیم.

گلی‌خطیر همچنین به نشر فرهنگ‌ترافیکی در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: نقشه راهنمای شهر را در ابتدای ورودی غرب فریدونکنار به صورت بنر زده‌ایم و در روبه روی مصلی نیز بیلبورد بزرگی مربوط به نقشه این شهرستان و مناطق حیاتی مورد نیاز مسافر نصب شده است.

آماده‌باش ۳۵۰ پرسنل بیمارستان فریدونکنار در خدمات‌رسانی به بیماران

سیدعلی‌اکبر حسینی‌نسب رئیس بیمارستان امام‌خمینی(ره) فریدونکنار نیز در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار داشت: برنامه های هماهنگی را در فرمانداری و بیمارستان انجام دادیم و به همین دلیل در هر شرایطی در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

وی تصریح کرد: تمامی پرسنل از جمله نیروهای درمانی، پشتیبانی، خدماتی و پرستاران در مجموع ۳۵۰ نفر آماده سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به بیماران هستند و در این چند روز نیز خوشبختانه مشکل خاصی به وجود نیامد.

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه نخستین نوزاد سال ۱۳۹۳ که در بیمارستان امام‌خمینی(ره) فریدونکنار به دنیا آمد، دختر است، خاطرنشان کرد: این دختر نوزاد، در ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه روز شنبه، نخستین روز سال ۱۳۹۴ به دنیا آمد و خانواده او در آن لحظه نامی برای وی انتخاب نکرده بودند.

حسینی نسب در پایان اذعان داشت: در این مدتی که از سال جدید گذشته تنها یک مورد ولادت داشتیم و خوشبختانه فوتی نداشتیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا