سردار نقدی

دولت تاکنون از ادوهای راهیان نور حمایت جدی نکرده است

بصیر، محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ایجاد تفرقه توسط عربستان سعودی، میان ایران و برخی کشورها گفت: دعوت به وحدت، دعوت همه انبیاء بوده و ایجاد اختلاف و تفرقه بین انسان‌ها کار طاغوت‌ و مستکبران است تا بتوانند حکومت کنند، انبیاء الهی حکومت را برای خدا می‌دانستند.

وی اکثریت مردم عربستان را مخالف رژیم حاکم در این کشور دانست و از افراطی‌گری، حمایت از رژیم غاصب اسرائیل و داعش و تکفیری‌ها به عنوان سه عامل اصلی این مخالفت نام برد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیست با فریب برخی از کشورها به دنبال ایران هراسی و اسلام هراسی برای تحت شعاع قرار دادن کشتار و غارتگری‌های خود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تفرقه‌افکنی میان مسلمانان را یکی دیگر از اهداف مهم رسانه‌های فاسد دشمن و شبکه‌های ماهواره‌ای خواند و تاکید کرد: گروهی به نام شیعه و گروهی به نام اهل تسنن به فحاشی و توهین علیه مقدسات دیگری می‌پردازد، نکته قالب توجه این است که دفتر این شبکه‌ها در لندن است.

وی امام و شهدا را دو عامل مهم وحدت بین ایرانیان دانست با تاکید بر اینکه ایران هم اکنون در اوج قله اقتدار و عزت قرار دارد، تصریح کرد: ایرانیان از همه طوایف و مذاهبی در زمان جنگ تحمیلی ایستادگی کردند و موجب عزتمندی کشور شدند.

رییس سازمان بسیج افزود: با نگاه به عقبه داعش به این نتیجه می‌رسیم که این گروه توسط آمریکا، سیستم جاسوسی انگلیس و رژیم صهیونیستی در افغانستان_عراق و سوریه مدیریت می‌شود.

سردار نقدی در پاسخ به سوالی پیرامون میزان حمایت دولت از اردوهای راهیان نور گفت: تاکنون اقدام حمایتی جدی پیرامون راهیان نور از طرف دولت صورت نگرفته است.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا