امید کفاشیان به صعود امیدها

بصیر،علی کفاشیان در مورد دیدار تیم فوتبال امید ایران با نپال در مرحله نخست مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو، گفت: در فوتبال امروز آسیا خصوصا در رده پایه دیگر نمی‌توان هیچ تیمی را دست‌کم گرفت که نپال هم جزو این تیم‌ها است، به همین دلیل بازیکنان تیم امید باید با تمام توان در هر بازی به میدان بروند.

وی در مورد پیش بینی‌اش از عملکرد تیم امید اضافه کرد: بحث پیش بینی مطرح نیست زیرا باید بازیکنان تیم امید در این رقابتها خودشان را نشان داده و با پیروزی مقابل حریفان خود، از این مرحله صعود کرده و به رقابتهایی نهایی راه یابند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در این مرحله، بازی با عربستان بیش از سایر دیدارها اهمیت دارد زیرا تیم‌های این کشور در همه رده‌ها، رقیبان سرسختی برای تیم‌های ایران هستند. البته این به هنر کادرفنی تیم امید باز می‌گردد که چه تدبیری برای موفقیت تیمش در آن مسابقه در نظر بگیرد.

کفاشیان با اشاره به اینکه تیم امید در این مدت اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه حبیب کاشانی با توانایی‌های خود، کمک بسیاری به تیم امید کرد و اگر ایشان مدیر تیم امید نبودند، شاید این تیم نمی‌توانست بدین شکل خود را آماده حضور در مسابقات کند.

وی در مورد کادر فنی تیم فوتبال امید اینگونه اظهار نظر کرد: نفراتی همچون محمد خاکپور، محمد مایلی‌کهن، مجید صالح، مجتبی تقوی، هادی طباطبایی، سعید عزیزیان و … مربیان باتجربه‌ای هستند و به نوعی تمام دانش داخلی ایران در تیم امید دور هم جمع شده‌اند. امیدوارم با توانایی آنها و مدیریت خوب حبیب کاشانی شاهد صعود تیم امید به مرحله بعدی و در نهایت المپیک باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور آزمون و جهانبخش در تیم امید هم گفت: همانطور که گفته بودیم، اولویت اول ما تیم امید است و امیدوارم با اضافه شدن این نفرات، تیم امید بتواند این مرحله از مسابقات را با موفقیت سپری کند.

تیم فوتبال امید ایران در نخستین دیدارش در مقدماتی فوتبال المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو، ساعت ۱۷ فردا دوشنبه به مصاف تیم نپال می‌رود

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا