انریکه:‌ از نمایش شاگردانم لذت بردم

بصیر،بامداد امروز در ورزشگاه نیوکمپ و در نبرد ال‌کلاسیکو بارسلونا موفق شد ۲ بر یک رئال مادرید، رقیب همیشگی‌اش را شکست دهد.

لوئیس انریکه بعد از بازی اظهار داشت: بسیاز از کسب این نتیجه و بازی که انجام دادیم، خوشحالم. به خصوص که تجربه خوبی هم به دست آوردم. بازیکنان بارسا به خوبی می‌دانستند چه فضایی مقابل قهرمان اروپا در انتظارشان است. پس وارد بازی بسیار دشوار شدند و تلاش کردند با برد از زمین خارج شوند. اکنون از آنچه شاگردانم ارائه کردند، لذت می‌برم.

وی افزود: این بردی لذت‌بخش بود که باعث خوشحالی و لذت همه هواداران شد. با این نتیجه ما با رئال مادرید ۴ امتیاز فاصله ایجاد کردیم و در همان جایی قرار گرفتیم که می‌خواستیم باشیم اما نباید و نمی‌توانیم آسوده‌خاطر باشیم چون امکان دارد در هر بازی امتیاز از دست دهیم.

وی در مورد لوئیس سوارز و کلادیو براوو، ۲ بازیکن تاثیرگذار تیمش در این مصاف اظهار داشت: سوارز واقعا عالی بازی کرد. فوتبالش درجه یک بود. بسیار از این که دیدیم چقدر خطرناک است، خوشحال شدیم. او حملات خیلی خوب زیادی در بازی داشت و برای تیم خیلی تلاش کرد. در واقع وقتی از سوارز نام می‌بریم، داریم از مهاجمی صحبت می‌کنیم که در خدمت سایر هم‌تیمی‌هایش است. براوو هم نشان داد چه دروازه‌بان با کیفیتی است. او همیشه همان جایی که باید باشد، بود. چند مهار خیلی خوب داشت. البته ایکر کاسیاس هم مقابل حملات ما همینگونه عمل کرد.

انریکه همچنین اظهار کرد: دوست داریم توپ را حفظ کرده و تا جایی که بتوان از دروازه خود خوب دفاع کنیم. اما حریف هم همینگونه بازی می‌کرد. فکر می‌کنم هر دو تیم بازی کاملی انجام دادند. آن هم در حالی که قوی‌ترین مهاجمین فوتبال دنیا را در اختیار داشتند./آ

 

 

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا