اهدای جایزه از جشنواره فیلم زن در فرانسه به نرگس آبیار

بصیر ،نرگس آبیار با فیلم «اشیا از آنچه در آیینه می بینید به شمانزدیکترند»، دو جایزه‌ی بین الملی فستیوال فیلم زنان(فرانسه) شامل جایزه ی ویژه ی فستیوال برای بهترین فیلم(به همراه جایزه نقدی ۳۰۰۰ یورویی) و نیز جایزه ی اکران و پخش در سراسر اروپا را دریافت کرد.

فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شمانزدیکترند» که نخستین تجربه فیلمسازی نرگس آبیار به شمار می‌رود در سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم «زنان»  از تاریخ ۱۳ اسفند تا ۲ فروردین در فرانسه ، نمایش داده شد.

فیلم «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیکترند» در دو تاریخ ۲۴ و ۲۶ اسفندماه در این جشنواره سینمایی نمایش دارد و گلاره عباسی بازیگر به عنوان نماینده این فیلم سینمایی در فرانسه حضور می‌یابد.

جشنواره بین المللی فیلم «زنان» فرانسه از مهمترین جشنواره‌های فیلم مربوط به زنان در دنیا به شمار می آید.

پخش بین‌المللی فیلم «اشیا از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیکترند» را علیرضا شاهرخی به عهده دارد و این فیلم چندی پیش در جشنواره «اسب نقره‌ای» روسیه شرکت کرد و موفق شد دو جایزه منتخب تماشاگران و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند.

فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیکترند» به تهیه‌کنندگی ابوذر محمدی و محمدحسین قاسمی درباره زن بارداری به نام لیلا است که با مشکلات بسیار و بی‌اهمیتی در زندگی دست به گریبان است که این مشکلات اگرچه کوچک و بی‌اهمیت هستند اما برای او بزرگ جلوه می‌کنند.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا