آنچلوتی: از قهرمانی در لالیگا قطع امید نکرده‌ایم

بصیر، تیم فوتبال رئال مادرید بامداد امروز (دوشنبه) در هفته بیست و هشتم لالیگا در خانه بارسلونا با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد تا از کاتالان‌های صدرنشین ۴ امتیاز عقب بیفتد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی کهکشانی‌ها که تیمش در این بازی موقعیت‌های فراوانی را به هدر داد، اعتقاد داشت که تیمش در یک ساعت اول کاملاً بر بازی سوار بود اما در ۳۰ دقیقه پایانی نتوانست در برابر ضدحملات بارسلونا تاب بیاورد.

آنچلوتی با اعتراف به اینکه تیمش در این بازی برنامه و ایده‌ای برای فرار از شکست نداشته است، اظهار داشت: فکر می‌کنم که ما این فصل ۲ بازی بسیار سطح‌ بالا را تماشا کرده‌ایم. ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم تا اینکه بارسا گل دومش را به ثمر رساند. پس از آن بازی برای ما بسیار سخت شد. در نیمه اول رئال بسیار خوب بازی کرد. ما به خوبی بازی را کنترل کردیم و در خط دفاع مستحکم نشان دادیم اما در نهایت ما کنترل و خونسردی‌مان را از دست دادیم. ما بیش از اندازه به استفاده از توپ‌های بلند اصرار داشتیم و ایده‌های که برای این بازی داشتیم ته کشیده بود.

آنچلوتی افزود: گفتن اینکه بهترین تیم میدان برنده بازی شد، سخت است. ما در یک ساعت اول تیم برتر میدان بودیم اما در ۳۰ دقیقه پایانی ضدحملات بارسا ویرانگر بود. فکر می‌کنم هر ۲ تیم سزاوار کسب نتیجه‌ای خوب بودند اما این بارسلوناست که بازی را برد و خوش به حالش. بارسایی‌ها در استفاده از ضربات شروع مجدد با برنامه عمل می‌کردند. سوارز هم مهارت‌ فوق‌العاده‌ای دارد. او با سرعتی مناسب خودش را به توپ رساند و گل زد. فکر نمی‌کنم گل‌هایی که در این بازی خوردیم نتیجه اشتباهات دفاعی بازیکنان‌مان بوده باشد.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها با تأکید بر اینکه رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا هنوز تمام نشده است، گفت که اگر تیمش به سختکوشی خود ادامه دهد می‌تواند به شاگردان لوئیس انریکه برسد.

وی تصریح کرد: ما باید با استراتژی که داریم به کارمان ادامه دهیم. فکر می‌کنم که تیم در این زمینه پیشرفت محسوسی داشته است. از حالا به بعد لیگ پیچیده‌تر می‌شود و از این بابت شک ندارم اما ما تسلیم نمی‌شویم. در حال حاضر بارسلونا وضعیت بهتری دارد اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما برای لیگ قهرمانان نسبت به لالیگا اهمیت بیشتری قائل نخواهیم شد چون هر دو تورنمنت به اندازه یکدیگر برای ما مهم هستند.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا