مسی از ناحیه پنجه پا مصدوم شد

بصیر، لیونل مسی در ال‌کلاسیکو یک شنبه شب نقش کلیدی در پیروزی ۲ بر بارسلونا مقابل رئال مادرید ایفا کرد، اما پس از همین مسابقه بود که مسی برای پیوستن به اردوی تیم ملی آرژانتین راهی آمریکا شد تا در کنار شاگردان تاتا مارتینو باشد.

رسانه های اسپانیایی و آرژانتینی امروز خبر دادند که مسی در تمرین از ناحیه پنجه پا مصدوم شد و به همین دلیل نتوانست به تمرین در اردوی تیم ملی ادامه دهد.

بنا بر اخبار منتشره وی امروز به جای تمرین کردن، هتل محل اقامت آرژانتینی ها را ترک کرد و به کلینک پزشکی رفت تا تحت معاینات پزشکی قرار بگیرد.

برخی منابع آگاه خبر دادند که به احتمال زیاد مسی به مدت سه یا چهار هفته از میادین به دور خواهد بود و گفته می شود این بازیکن در دیدارهای ملی مقابل السالوادور و اکوادور نمی تواند تیم ملی آرژانتین را همراهی کند و به بارسلونا بازخواهد گشت.

این خبر بد دامن بارسلونا را خواهد گرفت چرا که این بازیکن در صورت تایید خانه نشینی چهار هفته‌اش در دیدارهای حساس این تیم در مرحله یک چهار نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن نیز غایب خواهد بود.

طبق برنامه قرار است که دیدار تیم های بارسلونا و پاری سن ژرمن در روزهای ۲۶ فروردین و اول اردیبهشت به صورت رفت و برگشت انجام شود.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا