پاسخ آلکنو به انتقاد سایت باشگاه زنیت از معروف

بصیر،سایت باشگاه زنیت کازان در انتقاد از عملکرد سعید معروف نوشت: ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم والیبال زنیت کازان در بازی دوم مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ والیبال روسیه می‌توانست همچنان از سعید معروف، پاسور ایرانی خود استفاده کند اما این کار را نکرد. معروف در چند بازی گذشته تیم زنیت در تورنمنت‌های مختلف، عملکرد چندان خوبی نداشته است. او در این دیدارها مرتکب اشتباهات تکنیکی و تاکتیکی مختلفی شد که به سادگی قابل قبول نبوده است.

درست است که سعید معروف باعث شده تا تیم زنیت سریع‌تر بازی کند و عملکرد ماکسیم میخایلوف نیز پیشرفت محسوسی داشته است ولی مهم‌ترین مسئله در یک مسابقه، تابلوی نتایج است. در مقابل حریفان ساده می‌توان از اشتباهات معروف چشم‌پوشی کرد اما او در برابر حریفان قدرتمندی مثل دینامو مسکو حتی نمی‌تواند به اشتباه فکر کند.

پاسخ آلکنو به انتقاد سایت باشگاه زنیت از معروف

انتقاد سایت زنیت از سعید معروف با پاسخ قاطع آلکنو روبرو شد. سرمربی زنیت در این مورد گفت: اینکه در بازی مقابل برلین (نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا) از معروف یا کوزبار استفاده می‌کنم، یک راز است که خودم در مورد آن تصمیم می‌گیرم. البته نمی‌خواهم دستم را برای حریف رو کنم، اجازه بدهید تیم حریف حدس برند چه کسی پاسور اول من است.

آلکنو در جواب این سوال که آیا سعید معروف بیش از حد ریسکی بازی می‌کند یا خیر اظهار داشت: پاسورهای بزرگی از جمله لوی بال، والریو ورمیلیو، نیکولا گربیچ و لوکاژ زیگالدو در تیم زنیت بازی کرده‌اند و سعید معروف هم به همین کلاس تعلق دارد. من دوست ندارم در مورد سبک بازی معروف نظر بدهم. او مرد بزرگی است و شخصیت بزرگی دارد.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا