کاهش ۵ تا ۹ درصدی جرائم در کشور

بصیر،

سردار تقی مهری، روز سه شنبه، چهارم فروردین ۱۳۹۴، در بازدید از کمپ های نوروزی نیروی انتظامی استان گلستان افزود: از اواخر اسفند پارسال  تا کنون با اجرای طرح های نوروزی پلیس، وقوع جرم و تشکیل پرونده در کشور ۵ تا ۹ درصد کاهش یافته است.
وی گفت: اجرای طرح برقراری نظم و امنیت در تعطیلات نوروز و ارتقای فرهنگ پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه و ارتقای فرهنگ ترافیک میان مردم سبب کاهش جرائم در کشور شده است.
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور افزود : نیروی انتظامی در نوروز ۹۴ طرح نوروزی خود را در ۲ حوزه ترافیکی و انتظامی آغاز کرده است و خوشبختانه تا کنون در هر دو بخش تشکیل پرونده رو به رو کاهش گذاشته است.
مهری با اشاره به تلاش ماموران نیروی انتظامی و راهور در تعطیلات نوروزی افزود: شعار سال ۹۴ نیروی انتظامی «آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اجرای اخلاق، قانون و نظم عمومی» است.
وی گفت: خوشبختانه براساس این شعار از ابتدای تعطیلات نوروز امسال با تلاش همکاران و همکاری مردم شاهد ارتقاء فرهنگ نظم و امنیت و ترافیک در کشور هستیم.
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور افزود: در گلستان نیز با اجرای طرح های نوروزی در بخش های انتظامی و ترافیکی به خوبی شاهد کاهش وقوع جرائم و کاهش تصادفات در محورهای استان گلستان بوده ایم.

 

 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا