موشک‌های حزب الله، زلزله برای صهیونیست هاست/ نصرالله یک کاریزماست

بصیر،

وبگاه صهیونیستی «واللا» با استناد به گفته‌های افسران عالیرتبه ارتش رژیم صهیونیستی فاش کرد که موسسات امنیتی و نظامی اسرائیلی، جنگ احتمالی آینده با حزب‌الله را در رأس اولویت‌های خود قرار داده‌اند.

بوحبوط، تحلیلگرصهیونیستی دراین گزارش نوشت که «تروریستی خطاب کردن» حزب‌الله درقاموس سران رژیم صهیونیستی کم‌کم درحال پاک شدن است و شاهد آن ژنرال «آویو کوخافی»رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی امان و رئیس فعلی منطقه شمالی است که دیگرحزب‌الله را گروهی تروریستی نمی‌نامد وتعبیرات کنونی حزب‌الله را شبیه به ارتش می‌دانند.

بوحبوط  که روابط گسترده‌ای با سازمان‌های امنیتی اسرائیلی دارد شاید برای اولین بار از زبان یک افسرعالیرتبه درارتش رژیم صهیونیستی نوشت حزب‌الله بیش از ۱۰۰ هزارموشک دارد که تهدیدی برای امنیت اسرائیل هستند.

واللا افزود:حزب‌الله درحال حاضر بیش از ۱۵ هزار عضو نظامی به علاوه نیروهای ذخیره و توان سایبری بالایی دارد. علاوه این که شرکت در جنگ با تروریست های سوریه بر قدرت جنگی آن افزوده است. در همین راستا ژنرال «گای تسور»فرمانده نیروی دریایی صهیونیست ها اعتراف کرد،«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله موفق شده سازمانش را به یکی از قوی‌ترین سازمان های جهان تبدیل کند.

براساس برآوردهای ارتش رژیم صهیونیستی، حزب‌الله درحال حاضر حدود ۷۰۰ موشک دوربُرد، ۵۵۰۰ موشک میان بُرد و ۱۰۰ هزارموشک با بُرد کم دارد واین بدان معناست که در صورت بروز جنگ، حزب‌الله روزانه ۱۰۰۰ موشک با بُرد کم ۴۵ کیلومتر و ۵۰ موشک دوربرد ۲۵۰ کیلومتر و ۱۰ موشک دوربرد که به «دیمونا»، فرودگاه بن گوریون و زیرساخت‌های مهم دیگرمی‌رسد، شلیک خواهد کرد.

بوحبوط افزود:محافل عالیرتبه وابسته با شعبه اطلاعات نظامی «امان»، نصرالله را شخصیتی با اطلاعات بالا نه فقط درحوزه اسلام و دیدگاه‌های نظامی و جنگی می‌دانند بلکه او را انسانی باسواد در حوزه اقتصاد، تجارت و بازارهای جهانی توصیف می‌کنند ؛ شخصیتی که حزب‌الله را به جایگاه فعلی‌اش رسانده است.

علاوه اینکه سران اسرائیلی، نصرالله را شخصیتی توصیف می‌کنند که کاملا به احساسات صهیونیست‌های ساکن اسرائیل و دلایل نگران آنها آگاه است و اخبار اسرائیلی منتشر شده در تمامی روزنامه‌های عبری و غیره را هر روز دنبال می‌کند.

واللا به نقل از یک افسرعالیرتبه اسرائیلی افزود:اسرائیلی‌ها پس از کشته شدن «هادی» پسر نصرالله به دقت دنبال این بودند که دبیرکل حزب‌الله چه واکنشی ازخود نشان خواهد داد و به همین دلیل نصرالله احساسات پدرانه خود را از جامعه مخفی کرد و برای بازگرداندن پیکر پسرش زیاد اصرار نکرد. افسر مذکور تصریح کرد: این همان راز این سازمان (حزب الله) است که بر یک ایدئولوژی دینی تکیه کرده است. وی افزود: پس از عقب کشیدن پیکر هادی پسر نصرالله از میدان جنگ یک نسخه قرآن در جیب او بود اما هنگام تبادل پیکرها این قرآن را برای خود نگه داشتم و تحویل ندادم.

وی در ادامه مدعی شد که بیشتر دولت‌های عضو ناتو یک‌چهارم موشک‌های حزب‌الله را در اختیار ندارند.

 

 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا