دیدار جعفری با اسد و معلم/ رایزنی برای مقابله با تروریست ها

بصیر،

ابراهیم جعفری، وزیر امورخارجه عراق بعد ازظهر امروز، سه شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۳، ۲۴ مارس ۲۰۱۵، برای انجام یک دیدار رسمی از سوریه وارد دمشق پایتخت این کشور شد.

 

سفر وزیر امور خارجه عراق به سوریه در پاسخ به دعوت ولید المعلم، همتای سوری‌اش از او برای سفر به دمشق صورت گرفت.

سفر ابراهیم جعفری به سوریه

شبکه المیادین گزارش داد که ابراهیم جعفری، رئیس دستگاه دیپلماسی عراق با بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه دیدار و گفتگو کرده است، در این دیدار وزیر امور خارجه سوریه و همتای عراقی خود روشهای مبارزه با تروریسم و خطرهای مشترک را بر ضد دو کشور بررسی کردند.

 

به گزارش المیادین، ابراهیم جعفری ، وزیر امور خارجه عراق تاکید کرد: کشورهای همسایه باید از عراق و سوریه حمایت کنند تا تروریسم به سرزمین آنها منتقل نشود.

 

همچنین در این دیدار وزیر امور خارجه سوریه و همتای عراقی خود روشهای مبارزه با تروریسم و خطرهای مشترک را بر ضد دو کشور بررسی کردند.
دیدار وزیران امور خارجه عراق و سوریه در دمشق

ابراهیم جعفری ، وزیر امور خارجه عراق تاکید کرد: کشورهای همسایه باید از عراق و سوریه حمایت کنند تا تروریسم به سرزمین آنها منتقل نشود، وامنیت عراق از امنیت سوریه است.

 

وی تاکید کرد: خطرات مشترکی که سوریه و عراق را در آماج تهدید قرار داده است، ایجاب می‌کند که هماهنگی بالایی صورت بگیرد.

 

سفر وزیر خارجه عراق به سوریه در پاسخ به دعوت ولید المعلم، همتای سوری‌اش از او برای سفر به دمشق صورت گرفت. دفتر ابراهیم جعفری در بیانیه‌ای اعلام کرد که وی نشستی با همتای سوری خود خواهد داشت که در جریان آن روابط دوجانبه و اوضاع منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا