اشتباه بزرگ اروپایی‌ها در حمایت از تروریسم

بصیر،

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه امروز از هئیت پارلمانی بلژیک به ریاست “فیلیپ دوینتر” عضو پارلمان این کشوراستقبال کرد. گفت‌وگوها در این دیدار حول رویدادها در سوریه بود که طی آن بشار اسد گفت: رویدادها در سوریه کاملا با آن چیزی که برخی از سیاستمداران و رسانه‌ها ارائه می‌دهند تفاوت دارد.

وی از تمامی گروه‌هایی که از سوریه دیدار می‌کنند خواست تا در تصحیح دیدگاه‌ها درباره واقعیت‌های جنگی که ملت سوریه علیه تروریسم انجام می‌دهند سهم داشته باشند. بشاراسد گفت: برخی کشورهای اروپایی با همپیمان شدن با کشورهای حامی تروریسم که در حال خدشه دار کردن اسلام هستند، مرتکب اشتباه شده‌اند.

وی در ادامه افزود که این سازمان‌های تروریستی و کسانی که حامی آنها هستند نماینده اسلام حقیقی که با انواع خشونت مخالف بوده، نیستند. از سوی دیگر در این دیدار اعضای هیئت پارلمانی بلژیک تاکید کردند که سوریه خط دفاع نخست در مقابله با افراطی گری و تروریسم را تشکیل داده و یگانه کشور در مقابله با تروریسم در میدان نبرد است و اگر این خط دفاعی از بین برود، تروریسم به صورت گسترده‌ای به سوی کشورهای اروپایی سرازیر خواهد شد و باید در جنگ علیه تروریسم در کنار سوریه باشیم و تعداد زیادی از احزاب و مقامات غربی به این واقعیت رسیده‌اند.

روز گذشته نیز یکی از اعضای این هیئت پارلمانی در سخنانی گفت که تحریم‌ها علیه سوریه باید فورا برداشته شده و همچنین باید “بشار اسد” را همپیمانی در مبارزه با تروریسم بدانیم.

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا