خوش‌و‌بش پسر عنایتی با قلعه‌نویی

بصیر،تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل فولاد خوزستان آماده می‌کند از ساعت ۱۷ امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

مگویان مدافع ارمنستانی استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت و ظاهراً هنوز وی از کشورش به تهران بازنگشته است.

*آرش برهانی با ۱۰ دقیقه تأخیر به محل تمرین رسید.

*رضا عنایتی به همراه فرزند بزرگ خود به کمپ حجازی آمده بود که وقتی بازیکنان استقلال او را دیدند به کاپیتان این تیم می‌گفتند که پسرت دقیقاً شکل خودت است و او را بدل عنایتی خطاب می‌کردند. همچنین فرزند غلامرضا عنایتی برای دقایقی با امیر قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد و سرمربی استقلال در خصوص وضعیت فوتبالی وی از او سوال می‌پرسید.

*جاسم کرار، میلاد فخرالدینی و یعقوب کریمی بازیکنانی بودند که امروز به صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز تمرین کردند.

*چند هوادار خانم در محل تمرین امروز تیم فوتبال استقلال حضور داشتند.

*خبر حادثه تلخ و ناباورانه برای دو خبرنگار فقید ایرانی به نام‌های میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی که برای کار پوشش خبری راهی کشور اسپانیا شده بودند همچنان در محل تمرین استقلال نقل می‌شد و طرفداران بازیکنان و مربیان این تیم از این حادثه ابراز ناراحتی کردند. برخی از بازیکنان و مربیان وقتی متوجه شدند که این خبرنگاران در راه کار خبری جان خود را از دست دادند ناراحت بودند و از خداوند بزرگ برای آنها طلب آمرزش می‌کردند.

*محور اصلی تمرین امروز تیم استقلال با توجه به بارش‌های باران شب گذشته و امروز صبح در تهران، کار با توپ بود که البته در قسمتی از زمین انجام می‌شد. امیر قلعه‌نویی با جدیت در تمامی مراحل تمرینی استقلال حضور داشت و نکات لازم را به شاگردانش گوشزد می‌کرد.

*یعقوب کریمی که به جای حاج‌صفی به اردوی تیم ملی دعوت شده بود پس از باقی ماندن در تهران امروز در کار گروهی شرکت نکرد و ظاهراً قرار است وی در فاصله بازی با فولاد خوزستان مهیای مسابقه شود.

*  تیم فوتبال استقلال فردا در دیداری دوستانه در کمپ زنده‌یاد حجازی به مصاف سایپای البرز خواهد رفت.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا