بشار اسد: برخي کشورهاي اروپايي مرتکب اشتباه فاحشي شده‌اند

بصیر،اعضای این هیئت نیز تصریح کردند سوریه خط مقدم رویارویی با افراط گرایی و تروریسم است.

پایگاه اینترنتی خبرگزاری رسمی سوریه  نوشت: در این دیدار درباره رویدادهای سوریه بحث و تبادل نظر شد.

بشار اسد تأکید کرد آنچه عملا رخ می دهد با آنچه برخی سیاستمداران و رسانه‌هایی که افکار عمومی را در کشورهایشان برای خدمت به دیدگاههای تنگ نظرانه و منافع گذرا مخدوش می کنند و در خدمت ملتهایشان نیست ، کاملا تفاوت دارد.
بشار اسد گفت سفر هیئتهای خارجی به سوریه و دیدار آنها با سوریها می تواند به تصحیح افکار عمومی ملتها در خصوص واقعیت جنگی که ملت سوریه در جنگ با تروریسم با آن روبروست کمک می کند .
بشار اسد تأکید کرد برخی کشورهای اروپایی با ائتلاف با کشورهای حامی تروریسمی که وجهه اسلام را مخدوش می کند مرتکب اشتباه فاحشی شدند.
رئیس جمهور سوریه تصریح کرد این شبکه های تروریستی و حامیانشان نماینده اسلام واقعی نیستند . اسلام واقعی هرگونه خشونت را رد می کند و بر رواداری و برداری مبتنی است.
اعضای هیئت بلژیکی به ریاست فیلیپ دونیتر نیز اعلام کردند سوریه خط مقدم رویارویی با افراط گرایی و تروریسم است.
آنها افزودند سوریه به تنهایی در حال جنگ با تروریستهاست و اگر این خط مقدم شکسته شود تروریسم در سطح گسترده ای به کشورهای اروپایی خواهد رسید به همین سبب ما باید از سوریه در جنگش با تروریسم حمایت کنیم.
آنها گفتند شمار زیادی از احزاب و مسئولان غربی اکنون این اعتقاد را پیدا کرده‌اند.
اعضای هیئت پارلمانی بلژیک تصریح کردند از مشاهدات خود در سوریه این برداشت را کرده‌اند که سوریها با وجود رنج و سختی روزانه ناشی از جنایات گروههای تروریستی و به سبب محاصره اقتصادی تحمیلی چند ساله به آنها ، اراده زندگی دارند.
آنها تصریح کردند این اراده نیز مهم ترین عنصر در شکست تروریسم و بازگرداندن ثبات به سوریه است. این هئیت از چهار نفر تشکیل شده است.

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا