شعار سال رهبر انقلاب، زیباترین شعاری بود که می‌توانست انتخاب شود

بصیر، سیدعلی اسد در جلسه شورای اداری بابلسر که با حضور استاندار مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از حضور ربیع فلاح جلودار در اولین جلسه شورای اداری بابلسر در سال جدید تشکر کرد.

وی با اشاره به تقارن سال جدید با ایام فاطمیه، ابراز امیدواری کرد: این امر موجب خیر و برکت برای شهرستان بابلسر باشد.

فرماندار بابلسر با اشاره به شعار سال رهبر انقلاب برای سال ۹۴ اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های سنگین دولت در سال ۹۴، زیباترین شعاری که می‌توانست انتخاب شود «دولت و ملت؛ هم‌دلی و هم‌زبانی» بود.

اسد تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان بابلسر، بیشترین مشارکت مردمی را با دولت در سال گذشته به خود اختصاص داده است و در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری پیشگام است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی خوبی برای سال ۹۴ در بابلسر پیش‌بینی شده است، افزود: با اجرای این برنامه‌ها، بابلسر به وضعیت مطلوبی خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر، تامین آب را از اصلی‌ترین مشکلات این شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: در زمان پیک مصرف آب، در بابلسر با مشکل اساسی روبرو می‌شویم.

اسد ادامه داد: امیدواریم در سال ۹۴ با اتصال سد البرز به منابع آب بابلسر، این مشکل مرتفع شود.

وی با اشاره به پتانسیل خوب بابلسر در بخش گردشگری، گفت: برنامه‌هایی داریم که با عنایت سرمایه‌گذاران، بی‌کاری در بابلسر ریشه کن شود.

این مسئول با بیان اینکه ستاد دائمی تسهیلات سفر در بابلسر شکل گرفته است، اظهار داشت: از مراکزی که به مردم خدمات ارائه می‌دهند، به صورت مداوم بازرسی و سرکشی می‌شود.

اسد در پایان با اشاره به مستقر شدن اکیپ‌های هلال احمر و نیروی انتظامی در بابلسر، افزود: فضای امنی برای مسافران و شهروندان در بابلسر فراهم شده است

 

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا