مدیریت پیام‌ های کوتاه با اپلیکیشن Handcent SMS

بصیر،

HandcentSMS یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در گوشی‌های اندرویدی است که با وجود اپلیکیشن‌های سرشناس‌تری مانند GoSMS یا Google Messenger، همچنان یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان به حساب می‌آید.

مدیریت پیام‌ های کوتاه با اپلیکیشن Handcent SMS

HandcentSMS در مقایسه با همتایان خود از جمله Go SMS و Google Messenger از محیط ساده‌تر و گرافیک پایین‌تری برخوردار است و شاید در قضاوت‌های ظاهری، از اپلیکیشن‌های دیگر ضعیف‌تر به نظر برسد. اما کاربرانی که تجربه‌ی کار با این اپلیکیشن را دارند بر این عقیده‌اند که شخصی‌سازی‌هایی که در این اپلیکیشن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد هرگز در برنامه‌های دیگر وجود ندارد و برخلاف ظاهر اولیه و ساده‌ی این اپلیکیشن، شما می‌توانید با استفاده از ده‌ها پوسته‌ی مختلف، یا تنظیم دستی رنگ‌های محیط برنامه، رابط کاربری آن را به طور چشم‌گیری زیباتر کنید. مانند دیگر اپلیکیشن‌های موفق پیام‌رسان، HandcentSMS نیز از امکانات ویژه‌ای نظیر باز شدن پنجره‌ی پاسخ‌سریع، امکان قرار دادن رمز عبور داخلی، امکان تهیه‌ی پشتیبان از پیامک‌ها، دارا بودن لیست‌سیاه برای جلوگیری از دریافت پیامک از شماره‌های خاص، امکان شخصی‌سازی فونت و… پشتیبانی می‌کند و این امکانات مختلف در کنار محیط روانی که این اپلیکیشن در اختیار کاربر قرار می‌دهد، Handcent SMS را به یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان اصلی و قدرتمند تبدیل کرده است.

مدیریت پیام‌ های کوتاه با اپلیکیشن Handcent SMS

ارسال گروهی پیامک‌ها، نمایش تعداد پیام‌های دریافت شده در نوتیفیکیشن‌بار، تنظیمات زنگ، ویبره و رنگ چراغ هشدار گوشی، شخصی‌سازی نحوه نمایش هشدار برای هر شخص، پشتیبانی از ۲۰ زبان مختلف، نمایش تصاویر اختصاص داده شده به مخاطبان و دارا بودن ویجت‌های اختصاصی از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن پیام‌رسان هستند/ع

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا