مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار خبر داد:

توزیع ۲۲ تن سیب و پرتقال در فریدونکنار/ معدوم کردن ۹۴۰۰ کیلوگرم محموله کشاورزی غیرقابل ترخیص

به گزارش بصیر، حسن رزاقی در گفت‌و‌گو اختصاصی با خبرنگار بصیرنیوز، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار شب عید، مقدار ۱۴ تن پرتقال و ۸ تن سیب در شهرستان فریدونکنار توزیع شد.

وی تصریح کرد: در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت جهادکشاورزی برای کنترل و نظارت بر نحوه توزیع میوه شب عید با همکاری فرمانداری و سازمان تعاون روستائی، این مقدار توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار همچنین از اعمال قوانین و مقررات قرنطینه گیاهی از سوی این مدیریت خبر داد و اذعان داشت: مدیریت جهادکشاورزی شهرستان فریدونکنار بر روی ۹۲۷/۲۰۲ تن از محموله‌های کشاورزی وارداتی و ترانزیتی اعمال مقررات و قوانین قرنطینه گیاهی کرده است.

رزاقی خاطرنشان کرد: در طی ۱۲ ماه سال ۱۳۹۳ از سوی کارشناسان پست قرنطینه گیاهی مستقر در بندرفریدونکنار بر روی محموله های وارداتی، صادراتی و ترانزیتی نظارت دقیق و کامل داشتیم.

این مسئول گفت: در این راستا برروی مقدار ۹۲۷/۲۰۲ تن محموله وارداتی کشاورزی و نهاده‌های دامی شامل جو، گندم، ذرت، کنجاله، گلرنگ، ارزن، تخته‌نراد، اعمال مقررات و قوانین قرنطینه گیاهی انجام دادیم.

رزاقی افزود: همچنین مقدار ۹۴۰۰ کیلوگرم محموله کشاورزی وارداتی که غیرقابل ورود و ترخیص بوده است به صورت بهداشتی معدوم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا