کوچکترین لیزر دنیا

بصیر، اگر استاد دانشگاه هستید، یا تدریس می‌کنید و یا برای تجارت خود زیاد کنفرانس می‌دهید، بدون شک یکی‌ از مشکلاتی که همیشه با آن روبرو هستید عوض کردن اسلاید‌ها است و یا اینکه مجبور هستید از دست خود برای توضیح بر روی اسلایدها کمک بگیرید. البته برخی افراد برای حل کردن قسمتی‌ از این مشکل، از لیزرهای دستی‌ استفاده می‌کنند اما برای تعویض اسلایدها همیشه باید نزدیک به کامپیوتر خود بایستید.

کوچکترین لیزر دنیا

برای رفع این مشکل و افزایش کیفیت کنفرانس‌هایی که برگزار می شود، یک استارت آپ برای ساخت یک گجت (لیزر) تشکیل شده است. با بررسی‌ این گجت متوجه می‌شویم که قابلیت‌های زیاد آن مثل استفاده از لیزر، عوض کردن اسلایدها، ضبط زمان کنفرانس و غیره، همگی‌ با سازگاری این گجت با تلفن هوشمند امکان‌پذیر است.

کوچکترین لیزر دنیا

با نصب این لیزر کوچک به درگاه هدفون روی تلفن همراه و استفاده از نرم‌افزار مربوطه می‌توانید به راحتی‌ از آن استفاده کنید. اسم این دستگاه IPin نام دارد و برای کلیه دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید و آی.او.اس ساخته شده است، البته لازم به ذکر است که شکل این دستگاه برای گوشی های آندرویدی کمی‌ متفاوت‌تر و از نظر ابعادی نیز بزرگتر است. برای شروع کنفرانس تنها کافیست که تلفن همراه شما و کامپیوتر در یک شبکه باشند و اگر این امر امکان پذیر نیست با استفاده از یک تجهیز جانبی دیگر به نام BTtogo اتصال بین کامپیوتر و تلفن هوشمند شما برقرار می شود.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا