ورزش فریدونکنار در هفته‌ای که گذشت؛

از شروع دلخوش‌کننده دانشی‌ها در فوتبال تا برگزاری مسابقات انتخابی کشتی در شهرستان فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، هفته چهاردهم لیگ برتر نوجوانان استان با صید ۳ امتیازی فریدونکناری‌ها درخانه حریف ادامه یافت و بر این اساس پدیده جوان ساری با ۲ گل مغلوب فرابرتر فریدونکنار شد.
علی نصیری و علی علیپور گل‌های این رقابت را به ثمر رساندند.
همچنین جلسه هیئت والیبال شهرستان فریدونکنار که با حضور مربیان و سرپرستان تیم‌ها برگزار شد که در این جلسه برگزاری مسابقات لیگ نوجوانان بانوان در این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش بصیرنیوز، مسابقات انتخابی کشتی شهرستان فریدونکنار برای راهیابی و حضور در مسابقات ۱۳جانبه جام ذبیح الله محمدی برگزار شد.
در این دوره از مسابقات انتخابی شهرستان تیم‌های شرکت کننده با قدرت کار خود را پایان دادند و تیم باشگاه کشتی دلاوران شهر با مربیگری کاظم نریمانی و امیر محمودی با کسب ۲۷۱ امتیاز مقام نخست را به دست آورد.
تیم باشگاه آیندگان با مربیگری غلام جمشیدی با کسب ۲۰۱ امتیاز مقام دوم را از آن خود کرد و همچنین تیم باشگاه فیروزآباد با مربیگری سهراب کریمی با ۱۷۵ امتیاز به عنوان سومی بسنده کرد.
به گزارش بصیرنیوز، گروه کوهنوردی پاشوره به مناسبت ۱۳ آبان و روز دانش آموز به قله سوته واقع در منطقه پردمه بایجان هراز صعود کردند.
همچنین از بازی‌های لیگ دسته یک جوانان کشور تیم فوتبال دانش فریدونکنار به مصاف شهر آشوب ساری رفت.
این بازی که سه‌شنبه ۱۶ آبان ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه صنایع چوپ و کاغذ برگزار شد تیم دانش توانست با یک گل از سد میزبان خود بگذرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا