سردار میرشکار در فریدونکنار:

شهدا در بزنگاه‌های انقلاب دین را مدنظر قرار دادند نه افراد و جناح‌ها را / گفت‌و‌گوی تمدن‌ها نتیجه دستپاچگی برخی‌ها در داخل بود

بصیر، سردار علیجان میرشکار در همایش پدران آسمانی در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار اظهار داشت: شهدا با دین‌باوری و خداباوری به میدان آمدند و از ثروت، قدرت و شهرت گذشتند تا به این مقام رسیدند.

وی با بیان اینکه شهدا در سر بزنگاه‌های انقلاب دین را مدنظر قرار دادند نه افراد و جناح‌ها را، گفت: مهم‌ترین هدف شهدا ایجاد تمدن اسلامی است.

فرمانده ۸ سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا از نظام اسلامی ایجاد شده دفاع کردند، اذعان داشت: باید به میدان بیائم و بگوئیم شهدا آماده‌ایم.

میرشکار با بیان اینکه رهبری در جبهه خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی قرار دارند، خاطرنشان کرد: غرب به دنبال معرفی خود به عنوان یک تمدن است و عنوان جنگ تمدن‌ها را مطرح کردند، اما حضرت آقا، از جنگ اسلام و کفر نام بردند.

فرمانده ۸ سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه گفت‌و‌گوی تمدن‌ها نتیجه دستپاچگی برخی‌ها در داخل بود، گفت: باید هدف دشمن را بشناسیم و وظیفه خود را برای مقابله با آن بدانیم.

وی با بیان اینکه شهدا در زمان حیات خود تمامی حواسشان به حسینیه جماران بود، اظهار داشت: امرز هم باید تمام حواسمان را به رهبری و حسینیه ایشان معطوف کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا