امام جمعه فریدونکنار مطرح کرد:

امیدوارم استاندار به وعده‌های خود عمل کند

بصیر، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی در خطبه‌های سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس شهرستان فریدونکنار، اظهار داشت: استاندار مازندران در هفته گذشته در فریدونکنار حاضر شد و مشکلات این شهرستان را از نزدیک مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه استاندار مازندران وعده بررسی و برطرف کردن مشکلات شهرستان فریدونکنار را به مسئولان زیربط داد، تصریح کرد: مشکلات کمربندی، بیمارستان، بندر و نحوه سرمایه‌گذاری دریایی و دامی از جمله مسائلی بود که در سفر استاندار مازندران به فریدونکنار مورد بررسی قرار گرفت که امیدواریم این وعده‌ها تحقق یابد.

امام‌جمعه فریدنکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز معلم، خاطرنشان کرد: معلمان باید قدر خود را بدانند و با هدف الهی در راستای رشد علمی و فکری فرزندان خود حرکت کند.

جلالی همچنین به سخنان رهبری در خصوص عملکرد پلیس اشاره کرد و گفت: پلیس باید در کنار رعایت و عمل به قانون، به ارزش‌های اسلامی نیز اهتمام داشته باشد و این طور نیست این فقط قانون باشد نسبت به موازین اسلامی بی‌توجهی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زلزله سیاسی در عربستان، خاطرنشان کرد: آنها می‌خواستند با حمله به یمن، الحوثی‌ها و شیعه‌ها را با شکست مواجه کند اما این زلزله سیاسی در عربستان نشان‌دهنده شکست زود هنگام آل سعود است.

خطیب‌جمعه فریدونکنار اذعان داشت: عربستان و آل سعود مهره دست آمریکائی‌ها هستند و ملت شریف ایران باید مواظب باشد تا در حمایت و پیروی از منویات رهبری لحظه‌ای تامل و درنگ به خود راه ندهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا