برانکو: متاسفم که با نتیجه قاطعانه‌تری پیکان را نبردیم

بصیر،برانکو ایوانکوویچ بعد از برد یک صفر پرسپولیس مقابل پیکان در نشست خبری گفت: من هم تولد حضرت علی را تبریک می‌گویم و به همه همکارانم که آموزگار هستند و همه پدرها تبریک می‌گویم و خوشحالم عید فردا را برای هواداران زیبا کردیم و به طوری که همه می‌توانیم از تعطیلی پیش رو و این عید لذت ببریم.

وی ادامه داد: آنچه می‌خواهم تاکید کنم این است که به بازیکنان به خاطر برد تبریک می‌گویم چون نشان دادند تحت فشارهای بزرگ هم می‌توانند کار کنند و در سخـت‌ترین شرایط جنگجویان برای برد تمایل دارند و فقط متاسفم که نتیجه برد قاطعانه‌تر رقم نخورد. به طوری که آن میزان عصبی بودن بین کادرفنی و هواداران به حداقل می‌رسید اگر بیشتر گل می‌زدیم.

سرمربی کروات پرسپولیس تاکید کرد: پیکان نتوانست شانس گلی ایجاد کند به جز شلوغی‌هایی که گهگاه روی دروزه ما ایجاد می‌شد اما ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و آنچه برای ما حائز اهمیت است اینکه به حاشیه امن رسیدن و خطری برای سقوط نیست و زیباتر اینکه با برد به مصاف بنیادکار می رویم.

 برانکو ایوانکوویچ در مورد احتیاط پرسپولیس در نیمه دوم، گفت: محتاط نبودیم بلکه تحت فشار زیادی بودیم و در اطراف بازیکنان ما مشکلات زیادی ایجاد شده بود و مدت ها به دنبال برد بودیم. این یک بازی مسئولانه بود نه محتاطانه. کارهای زیادی در خط حمله انجام دادیم که نزدیک بود به گل تبدیل شود و این واقعیت را هم در نظر بگیرید که هر سه چهار روز یکبار بازی می‌کنیم و هر زمان که فرصت داشتیم به دروازه پیکان حمله کردیم و به نظرم این برد بار بزرگی را از دوش بازیکنان ما برداشت و انتظار طراوت و شادابی بیشتر و بازی بهتر از بازیکنانم مقابل بنیاد کار دارم. این یک کیفیت است که در زمان نیاز حمله کنیم و خوب هم دفاع کنیم.

برانکو در مورد اینکه در پست دفاع چپ از مهرداد کفشگری استفاده کردید و از او راضی بودید، گفت: بله از او راضی بودم و برایم جای رضایت بزرگی دارد که بازیکنانم چند پسته هستند. البته که راضی هستم و مسابقه هرچه بیشتر جلو می‌رفت اهمیت پست او بیشتر می شد و مقابلش فشنگچی بود که بازیکن ناخوشایندی است. شکی نیست که کفشگری یک هافبک دفاعی است ولی نمی‌خواستم به خاطر علی عسگر و بازی با بنیادکار دست به ریسک بزنم و از او استفاده نکردم.

سرمربی پرسپولیس در مورد از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی از سوی مهاجمان تیمش گفت: بله شانس‌های زیادی ایجاد کردیم و برابر سپاهان، سایپا، استقلال خوزستان و لخویا شانس‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم و زمانی من نگران می‌شدم که هیچ موقعیت گلزنی ایجاد نمی‌کردیم واکنون باید درصد گلزنی را بالا بکشیم و با وجود خستگی بازیکنان به خاطر فشردگی مسابقات ولی تمرینات گلزنی را انجام می‌دهیم زیرا پرسپولیس هرگز حق بازی دفاعی ندارد و به خاطر سنت و هوادارانش همیشه باید حمله کند و اینطور نیست که خط دفاع ما غیر مسئولانه بازی کند. ما تیمی هستیم که نمی‌تواند محتاطانه بازی کند./آ

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا