اولین برد پرسپولیس با برانکو/ سرخ‌پوشان با پیکان به رده نهم رسیدند

بصیر،تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پیکان رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس در دقیقه ۲ صاحب یک ضربه کرنر شد که مدافعان پیکان توپ را دفع کردند.

سرخ‌پوشان در دقیقه ۸ بازهم صاحب کرنر شد که مدافعان پیکان توپ را مجددا به کرنر فرستادند که کرنر تکراری را سیدمهدی رحمتی دفع کرد.

در دقیقه ۱۵ شوت گابریل از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیادی از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۷ ارسال بازیکنان پیکان روی دروازه باعث اشتباه سوشا مکانی شد و ضربه سر جمشیدیان بازیکن پیکان از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ پرسپولیس بازهم نتوانست از کرنر استفاده کند و مدافعان حریف توپ را دفع کردند.

در دقیقه ۲۶ شوت هادی نوروزی را سیدمهدی رحمتی مهار کرد.

در دقیقه ۲۸ بازهم پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که این مرتبه ضربه سر علیرضا نورمحمدی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ ضربه کاشته پرسپولیس از پشت محوطه جریمه پیکان را گابریل زد که ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان پیکان قصد دفع توپ را در داخل محوطه جریمه داشت که توپ او به پای امید عالیشاه برخورد کرد و توپ بعد از طی کردن خط دروازه به تیرک دروازه پیکان خورد و توپ به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۳ هر دو تیم مرتکب شش خطا شده بودند.

در دقیقه ۳۹ ضربه سر مایکل اومانیا مدافع جلو آمده پرسپولیس از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ گابریل بازهم پشت محوطه جریمه پیکان صاحب موقعیت شوتزنی شد که این شوت هم با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۴ یک کار تیمی خوب از پرسپولیس شاهد بودیم و توپ در نهایت به بابک حاتمی رسید که شوت بی‌دقت او با اختلاف زیادی از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

نیمه دوم:

اولین خطر را پیکان در دقیقه ۴۷ روی دروازه پرسپولیس در این نیمه خلق کرد و شوت بازیکن پیکان با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۹ امیرحسین فشنگچی بازیکن پیکان از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

گل: در دقیقه ۵۵ پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد. این هشتمین کرنر سرخپوشان در این بازی بود که کرنر ارسالی هادی نوروزی را مهدی طارمی با یک ضربه سر تبدیل به گل پرسپولیس کرد.

در دقیقه ۶۲ هادی نوروزی در موقعیت تک به تک با سیدمهدی رحمتی قرار گرفت که ضربه او را دروازه‌بان پیکان مهار کرد.

در دقیقه ۶۸ پیکان صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه پرسپولیس شد که این ضربه را محمد نصرتی زد که توپ به کرنر رفت. این سومین ضربه کرنر پیکان در این مسابقه بود.

در دقیقه ۷۴ شوت گابریل از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ ارسال آرمان قاسمی را سوشا مکانی با یک واکنش خوب به کرنر فرستاد. ضربه کرنر را هم مکانی دفع کرد.

این اولین برد پرسپولیس با سرمربیگری برانکو بود. سرخپوشان با این برد با روحیه به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت. دیداری که روز چهارشنبه آینده برگزار می‌شود. سرخپوشان با این برد ۳۳ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد. پیکان هم با ۲۵ امتیاز همچنان در رده چهاردهم  و خطر سقوط قرار دارد.

حسین زرگر داور مسابقه به ساموئل و فررا از پیکان کارت زرد نشان داد و در دقایق پایانی نیز علیرضا نورمحمدی را از تیم پرسپولیس با کارت زرد جریمه کرد.

ترکیب تیم پیکان:

مهدی رحمتی، ساموئل، سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان، محمدصادق بارانی، فریرا، مصطفی شجاعی( از دقیقه ۶۰ سیدحسین کریمی)، وحید حیدریه، محمد نصرتی، احمد مهدیزاده( از دقیقه ۶۵ آرمان قاسمی) و امیرحسین فشنگچی( از دقیقه ۷۶ مرتضی آقاخان)

سرمربی: صمد مرفاوی

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، مایکل اومانیا، علیرضا نورمحمدی، بابک حاتمی، محمد نوری (کاپیتان)، مهرداد کفشگری، فرناندو گابریل، امید عالیشاه،هادی نوروزی( از دقیقه ۶۸ رضا خالقی‌فر)، احمد نورالهی و مهدی طارمی( از دقیقه ۸۰ علیرضا علیپور).

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ/آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا