هدایتی: نتیجه مزایده معلوم است

بصیر،حسین هدایتی که یکی از متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس است، در صفحه شخصی خود در اینیستاگرام نوشت:

سالروز ولادت یگانه مولود کعبه، امیرالمومنین على (علیه السلام) و همچنین روز همه پدران زحمتکش و بویژه پدران پرچمدار حق و حقیقت، عدل و عدالت، جود و سخاوت، جهاد و شهادت مبارک باد.

دوستان عزیز، همه باید تابع قانون باشیم. ما بر حسب وظیفه در مزایده شرکت کردیم و برابر مقررات تنها شرکت کننده‌اى بودیم که وجه نقد را قبل از روز مزایده به حساب اعلامى سازمان خصوصى سازى در بانک ملى ایران واریز کردیم. بنابراین هرچند نتیجه معلوم است اما منتظر اعلان آن مى‌مانیم. چنانچه امکان خدمت فراهم شد، خدا را شاکریم و در غیر اینصورت کماکان در عرصه‌هاى اقتصادى در خدمت کشور عزیزمان ایران هستیم.

در ضمن به مناسبت این عید بزرگ و براى حمایت از تیم محبوب‌مان، در بازى چهارشنبه آینده مقابل بنیادکار و بنا بر تقاضاى شما هواداران، آمادگى خود را مبنى بر پرداخت هزینه بلیت‌های این بازى با قیمت توافق شده اعلام می‌کنیم. هرچند که مقرر شده است موضوع فوق در جلسه‌اى که روز یک‌شنبه در محل سازمان لیگ منعقد خواهد شد و با نظر مثبتى که مهدی تاج نسبت به این مسئله دارند، مورد بررسی قرار گرفته و مجوز لازم صادر شود. به هر حال امیدوارم همگى براى حمایت و تشویق در استادیوم حاضر شویم و جشن صعود از این مرحله را بر پا کنیم./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا