پاسخ ونگر به کنایه تحقیرآمیز مورینیو

بصیر،هفته پیش ژوزه مورینیو پس از تساوی بدون گل تیم‌های آرسنال و چلسی در لیگ برتر انگلیس، سرمربی تیم فوتبال چلسی به ونگر و دیگر منتقدان بازی دفاعی چلسی طعنه زد و گفت که اگر دفاع کردن آسان بود، آرسنال در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه‌اش ۳ بر یک به موناکوی فرانسه نمی‌باخت و حذف نمی‌شد و اینکه اگر آرسنال راه و رسم خوب دفاع کردن را بلد بود، بعد از ۱۰ سال همچنان در حسرت قهرمانی در لیگ برتر نمی‌ماند.

حرف‌های مورینیو به ونگر برخورده است و آن را نوعی بی‌احترامی به خود و همتایانش تلقی کرده است. ونگر در این خصوص گفت: بزرگترین لازمه مربیگری، احترام گذاشتن به همتایان‌تان است که بعضی‌ها باید راه و رسم این کار را یاد بگیرند. هر کسی با مشکلات داخلی خودش زندگی می‌کند و من هم با مشکلات خودم زندگی می‌کنم و این برایم کافی است.

ونگر در ادامه به پیشرفت محسوس تیمش در هفته‌های اخیر اشاره داشت و تأکید کرد: ما به این موضوع باید به شیوه‌ای واقع‌بینانه نگاه کنیم. احساس می‌کنم که پیشرفت کرده‌ام و به همین دلیل نگاهم به وضعیت تیم مثبت است، چون چیزی که یک مربی از تیمش می‌‌خواهد این است که پیشرفت کند. ما در بازی برابر چلسی با یک چالش بزرگ مواجه بودیم، چون چلسی دچار اُفت نشد. با این حال ما حس می‌کنیم که پیشرفت داشته‌ایم.

آرسنالی‌ها دوشنبه هفته آینده در هفته سی‌‌و‌پنجم لیگ برتر میهمان هال‌سیتی هستند./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا