دولتمردان مثل مردم باولایت همراه نیستند/علی مطهری از پدرش فاصله گرفت

بصیر،، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قائم‌شهر با اشاره به حرام بودن جنگ و خونریزی در ماه رجب، اظهار کرد: آیا این خاندان پلید سعودی که مدعی خادم‌الحرمین هستند، نمی‌فهمند یا نمی‌خواهند بفمند، ما که فارسی‌زبان هستیم، قرآن را می‎فهمیم، آنها که عرب‌زبانند قرآن را نمی‌فهمند.

وی با اشاره به جایگاه عظیم ولایت، افزود: آنگونه‌ای که از اول انقلاب تاکنون، ملت با امام و انقلاب همراهی کردند اما با دولتمردان ما مثل مردم همراه نبودند، اگر همراهی می‌کردند، شرایط ما در بعد اقتصادی و معیشتی باید بهتر از این می‌شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به پیشرفت‌های ایران در صنایع نظامی و هسته‎ای اشاره کرد و یادآور شد: چون این صنایع بیشتر تحت مدیر و فرمان رهبری انجام می‎شد، شاهد پیشرفت و موفقیت بودیم ولی مابقی صنایع، به‌علت تغییر دولت‌ها و نبود سیاست تثبیتی و همچنین چشم دوختن به خارج از کشور، شاهد پیشرفت نبودیم.

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به لزوم خدمتگزاری دولتمردان، بیان کرد: برای ملت خدمتگزاران باید درست خدمت کنند و فرقی نمی‌کند این خدمتگزار اصولگرا باشد یا اصلاح‌طلب یا از جریان دیگر؛ در درون نظام با هر گرایش سیاسی دولتمردان اگر خدمت بکنند، عزیز هستند.

معلمی به سخنان برخی از منتقدان که در دولت قبل مسئولیتی نداشتند ولی می‌گفتند مشکل ما قطعنامه نیست بلکه بیشتر مشکل ما، مشکل مدیریت است، اشاره و تصریح کرد: حال که خودشان عهده‌دار مسئولیت شدند، راه حل مشکلات اقتصادی را حواله می‌دهند به قطعنامه.

وی ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات انسان مظلومیت برخی از شهدا را احساس می‌کند، از جمله شهید مطهری.

عضو خبرگان رهبری درباره فرزند این استاد شهید، افزود: گاهی فرزند شخصیت‌های بزرگ، آدم‌های نامناسبی می‌شوند البته توقع این بود که علی مطهری از خواب غفلت بیدار شود ولی گاهی حرف‎هایی نامربوطی می‌زند.

امام جمعه قائم‌شهر اضافه کرد: علی مطهری اخیراً در اجتماعی حرفی زده که من را خیلی آزرده کرد و آن اینکه گفت: اگر پدرم الان زنده بود در حصر بود، این حرفش شبیه این هست که او از غیب حرف می‌زند، چه زشت و تلخ است این حرف‌ها.

معلمی خطاب به علی مطهری گفت: تو از افکار و اندیشه‌های پدرت فاصله گرفتی، البته تا جایی که بزرگ‌زاده‌ها حرمت بزرگی را حفظ کنند، همه ما وظیفه داریم مضاعف احترام بگذاریم.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا