مشکل قطعی اینترنت مازندران برطرف می‌شود/پهنای باند متناسب با متقاضیان نیست

بصیر،طی روزهای اخیر بسیاری از کاربران اینترنت به‎ویژه در شهرستان ساری با مشکل قطعی اینترنت مواجه می‌شوند؛ این موضوع سبب کلافگی و سردرگمی بسیاری از کاربران شده و حتی برخی آنان با قطعی چندساعته مواجه شدند؛ بسیاری از کاربران در طول ساعات و طی دفعات مختلف با مشکل قطعی و اختلال روبرو بوده و بارها این موضوع را به شرکت مخابرات اعلام کردند ولی تاکنون این مشکل حل نشده‌ است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران درباره قطعی مکرر اینترنت اظهار کرد: در حال حاضر پهنای باند متناسب با متقاضیان نیست، به این معنا که تعداد متقاضیان خرید اینترنت بیشتر است که این موضوع سبب کاهش سرعت و قطعی آن می‌شود.

محمدجواد موسوی با اشاره به خریداری دو دستگاه اس‌.تی‌.ام‌.وان (STM1) اواخر اسفندماه سال گذشته در مازندران، افزود: در حال حاضر خرید پنج دستگاه اس‌.تی‌.ام‌.وان (STM1) در برنامه داریم که طی دو هفته آینده وارد شبکه شده و این مشکلات برطرف می‌شود.

وی درباره خدمات نسل سوم تلفن همراه، بیان کرد: در سال گذشته برنامه ما راه‌اندازی ۱۱۳ سایت مخابرات در دستور کار ما بوده که ۱۱۰ سایت نصب شد و در تجهیزات سه سایت مشکل به وجود آمد، به‌طور حتم در برنامه امسال اغلب شهرهای مازندران زیرپوشش خدمات نسل سوم تلفن همراه قرار می‌گیرند.

موسوی در پایان گفت: با توجه به اینکه شرکت مخابرات، از شرکت‌های خدماتی است که مبتنی بر درآمد کار می‌کند، تقاضای ما از مشترکان اعم از تلفن همراه، ثابت و پهنای باند این است که نسبت به پرداخت به‌موقع قبوض و همچنین انجام خریدها از طریق شرکت مخابرات مازندران اقدام کنند تا بتوانیم به‌خوبی سرویس ارائه دهیم.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا