یکشنبه همه‌ دزدان و دروغگویان را رسوا می‌کنم

بصیر،رحیم قاسمی طوسی در همایش روز ملی شوراها در نکا با اشاره به نیاز به برخی تذکرات و راهکار‌ها، اجرای دستورات و اقداماتی که خود شورا انجام می‌دهند را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: ازجمله خدمات و کارهایی که شورا باید انجام دهد، نظافت و خوب نگه داشتن روستاها است، چراکه در رفت و آمد از روستاها، با صحنه‌هایی مواجه می‌شویم که حق این مردم نیست.

وی با تأکید بر رعایت نظم و نگهداری مناسب، افزود: روستاهایی که در ابتدای آنها زباله و نخاله ریخته می‌شود، شوراهای آن روستاها برای اهالی ارزش قائل نیستند، باید برای رفع مشکلات روستاها، مردم توسط شوراها مشارکت داده شوند، چراکه مشارکت مردم در امور، برکت دارد.

سرپرست فرمانداری نکا با تهدید و کنایه به برخی مسئولان شهرستان که وی را به کم‌کاری در بحث کشتارگاه صنعتی نکا متهم کرده و علیه وی صحبت‌هایی داشته‌اند، تصریح کرد: من یکشنبه دزدان و دروغگویان و کسانی که شایعه‌پراکنی می‌کنند، و مردم را اغفال می‌کنند را معرفی می‌کنم، نه از کسی می‌ترسم و نه از نام بردن آنها ابائی دارم، همه را رسوا می‌کنم.

این مسئول در پایان به تشریح بحث اهمیت بیشتر فروش بر تولید محصولات پرداخت و گفت: ازجمله نیازمندی‌ها و اقدامات در دستور کار مربوط به بحث گیاهان دارویی، راه‌ها و تملک زمین برای ساحل مجزا برای شهرستان است.

به گزارش بلاغ، شهرستان نکا پس از گذشت یک‌سال هنوز در انتظار یک فرماندار برای خود است، تابستان سال گذشته بود که با تودیع علی رجبی فرماندار سابق نکا، رحیم قاسمی طوسی به عنوان سرپرست فرمانداری نکا معارفه شد و اکنون پس از گذشت بیش از ۸ ماه از آن زمان، همچنان حکم سرپرستی وی پابرجاست.

البته لازم به ذکر است که مدیریت شتابزده قاسمی طوسی در برهه‌های اخیر شهرستان و متشنج کردن فضای نکا که حتی منجر به نامه‌نگاری جامعه روحانیت شهرستان به استانداری شد و نامه‌نگاری‌های مداوم فعالان اقتصادی و سیاسی نکایی به استانداری و حتی وزارت کشور، گویا تأیید حکم فرمانداری قاسمی طوسی را با مشکل مواجه کرده و بیش از ۸ ماه سرپرستی برای نهاد مهم فرمانداری یک شهر، از موضع انفعال مسئولان امر در این رابطه خبر می‌دهد.

درهرحال مردم نکا چشم به تدبیرات معتدل اما معقول مسئولان دولت درباره اوضاع شهرستان نکا و کاهش تنش‌زایی برخی افراد در شهر با برخی تغییرات ممکن از سوی مسئولان، هستند تا با آرامش بیشتری به آینده امیدوار بمانند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نکا آنلاین، به اطلاع مخاطبان محترم سایت جامع خبری تحلیلی نکا آنلاین می‌رساند، صبخ روز جمعه ۱۱ اردیبهشت ۹۴، خبری در سایت نکا آنلاین درخصوص صحبت‌های سرپرست فرمانداری نکا در جمع شوراهای شهر و روستای نکا که به مناسبت گرامیداشت روز ملی شوراها برگزار شده بود، منتشر شد.

    پس از بررسی مجدد هیئت نظارت محتوای نکا آنلاین که وظیفه‌ی بررسی صحت و درستی مطالب منتشر شده از سوی سایت را بر عهده دارد، مغایرتی در یکی از مطالب تنظیم و درج شده با آنچه توسط شخص سرپرست فرمانداری نکا مطرح نموده بود، تشخیص داده شد.

    پس از تأیید نادرستی کلمه‌ی استفاده شده در این مطلب، سریعاً نسبت به تصحیح عنوان و متن خبر درج شده اقدام گردید، لذا سایت خبری تحلیلی نکا آنلاین ضمن پوزش‌خواهی از مخاطبان محترم خود، تأکید می‌دارد که جمله‌ی درست بکار برده شده، «یکشنبه همه‌ی اغواگران و دروغگویان را رسوا می‌کنم» می‌باشد که به اشتباه کلمه‌ی دیگری در متن پیشین، استفاده شده بود و در عنوان خبر هم این موضوع تصحیح شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا