نوباوه: عارف با اصلاح‌طلبان همراه نمی‌شود!

بصير،بیژن نوباوه، عضو جبهه پایداری در گفتگو با نامه‌نیوز در تشریح صف بندی‌های جناحی در مجلس دهم، به خبرنگار نامه نیوز گفت: مجلس دهم به دو جریان تقسیم می‌شود؛ جریان شبه اصلاح‌طلبی و جریان اصولگرایی. وی درخصوص احتمالات مطرح شده پیرامون قرار گرفتن لاریجانی و ناطق نوری در یک جبهه و سنگین بودن وزنه این جبهه، افزود: این نظر شماست ما بسیاری از این آقایان را به عنوان اصولگرا قبول نداریم و فقط افرادی که فعلا حضور دارند را اصولگرا می دانیم یعنی جبهه متحد اصولگرایان و پایداری ها. این افراد در جریان اصولگرا فعال هستند و این آقایانی که نام بردند تاثیری در جریان اصولگرا ندارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره گمانه های مطرح شده درباره کاندیداتوری سعید جلیلی در انتخابات مجلس دهم، گفت: نشنیده ام که جلیلی فعالیتی برای مجلس دهم داشته باشد، ما به افراد جامعه نگاه می کنیم و گمانه می زنیم، مثلا شما اسم آقای ناطق نوری ار می آورید، اصلا وی عضو چه جریانی است؟ نماینده تهران در پاسخ به اینکه ناطق نوری یکی از بزرگان جریان اصولگرایی است، تصریح کرد: چه کسی آقای ناطق را به عنوان اصولگرا قبول دارد؟ این چهره سیاسی اصولگرا در ادامه گفتگوی خود درباره نقش لاریجانی در جریان اصولگرا، اظهار داشت: آقای لاریجانی مطرح هستند ولی وی یک جریان جدا نیست و در درون جریان اصولگرایی تعریف می شوند.

نوباوه درباره نقش عارف و هاشمی رفسنجانی در جریان اصلاحات نیز گفت: عارف نیز همراه با اصلاح طلبان نخواهد بود. آقای هاشمی رفسنجانی معمولا مستقیم ورود پیدا نمی کند و جریان ها را حمایت می کند، ممکن است اصلاح‌طلبان این بار هم مورد حمایت او قرار گیرند. عضو جبهه پایداری درباره احتمالات مطرح شده پیرامون ورود احمدی‌نژاد به انتخابات مجلس تاکید کرد: وی هیچوقت برای حضور در انتخابات مجلس ابراز تمایل نکرده است.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا