اعتراف می‌کنم نمایش دورتموند خوب بود

بصير،

اعتراف می‌کنم نمایش دورتموند خوب بود
زردپوشان وست‌فالن در هفته سی‌ویکم بوندسلیگا در خانه هوفنهایم با تساوی یک بر یک متوقف شدند. کوین فولاند (۳۳) برای هوفنهایم گلزنی کرد و متس هوملس هم در دقیقه ۳۵ گل تساوی را وارد دروازه تیم میزبان کرد. هوفنهایم با ۴۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و دورتموند هم با ۴۰ امتیاز در رتبه نهم ایستاد. یورگن کلوپ در پایان این دیدار به تمجید از نمایش شاگردانش پرداخت. دورتموند چند روز پیش در نیمه نهایی جام حذفی آلمان نیز مقابل بایرن مونیخ به میدان رفته بود که پس از ۱۲۰ دقیقه موفق به شکست بایرن شد. خستگی بازیکنان یکی از دلایلی بود که زردپوشان نتوانستند در رویارویی با هوفنهایم به نتیجه دلخواهشان دست پیدا کنند.

کلوپ پس از این دیدار در نشست خبری اعلام کرد به هیچ وجه از بازیکنانش انتقاد نمی‌کند زیرا آنها با وجود خستگی نمایش خوبی داشتند. او دراین‌باره گفت: با این که سه‌شنبه گذشته دیدار سنگینی در جام حذفی برگزار کردیم، نمایش ما در این بازی خیلی خوب بود. اگر بخواهم صادقانه بگویم، باید اعتراف کنم عملکرد شاگردانم خیلی خوب بود. هوفنهایم تلاش کرد با استفاده از توپ‌های بلند ما را آزمایش کند. برای جلوگیری از این کار باید بیش از اندازه دوندگی می‌داشتیم که این مساله موجب می‌شد خسته‌تر از پیش شویم. گلی که خوردیم به این خاطر بود که نتوانستیم حواسمان را صددرصد در جریان بازی قرار دهیم. البته نباید از عملکرد خوب فولاند هم غافل شد. پس از آن بود که به خودمان آمدیم و بلافاصله گل تساوی را هم به ثمر رساندیم.

کلوپ افزود: ممکن بود این دیدار به کلی طور دیگری رقم بخورد. از آن دست بازی‌هایی بود که خیلی سخت می‌شد به تساوی برسد اما در نهایت با تساوی به پایان رسید. این تساوی را می‌پذیرم، زیرا مشکل بزرگی نیست. اگر بخواهم ایده‌آل نگاه کنم، باید در سه دیدار پیش رو از هوفنهایم پیشی بگیریم. همان طور که دیدید برای انجام این کار مسیر دشواری را پیش رو داریم زیرا هوفنهایم هم تیمی نیست که به این راحتی‌ها بتوان از آن عبور کرد.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا