مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار مطرح کرد:

فضای آموزشی مدارس به دور از حاشیه باشد

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده آئین تجلیل از معلمان فریدونکناری در اردگاه شهید رجایی، اظهار داشت: همه با هم باید همدل و ‌هم‌زبان برای پیشبرد اهداف آموزشی تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی ما نسبت به جامعه مسئولیم، تصریح کرد: زمانی می‌توانیم خدمتگزار خوبی باشیم که برای خانواده بزرگ فرهنگیان و دفاع از حقوق‌شان تلاش کنیم.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه مدیران مدارس به عنوان نمایندگان ما، باید محیطی امن در فضای آموزشی به دور از حواشی ایجاد کنند، اذعان داشت: معلم، از هیچ چیز همه چیز می‌سازد و آن عاملی که برای ما اصلح به نظر می‌رسد معلم است.

اسماعیل‌زاده حفظ احترام معلم را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، علاوه بر یادگیری دروس خود، درس جامعه‌پذیری و زندگی نیز می‌آموزند.

وی با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌ها به سمت کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی باید هدایت شود، ادامه داد: در حالی که دانش‌آموزان اشباع شده از متنوع‌ترین وسایل سرگرمی هستند باید بتوانیم آنها را به تحصیل ترغیب کنیم.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار افزود: معلمان و مربیان ما باید همگام و همراه با عرصه ارتباطات حرکت کنند تا از دانش‌آموان عقب نیفتند.

اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه آموزش فقط برای کنکور نیست، گفت: باید به محصلان جامعه، شخصیت اجتماعی را نیز بیاموزیم و مدیران مدارس برای این امر برنامه‌ای مدون داشته باشند.

وی تاکید کرد: امروز اعتماد به معلمان سرمایه بسیار بزرگی است که باید برای افزایش مشارکت خانواده در مدارس استفاده کنیم و برای این امر باید ارتقای بحث‌های آموزشی و پرورشی حیاتی را جدی بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا