مسئول بسیج سازندگی شهرستان فریدونکنار خبر داد:

اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی و اشتغال به بسیجیان فریدونکناری

بصیر، روح‌الله باقری در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس بسیج سازندگی، اظهار داشت: بسیج سازندگی در سال ۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری جایگزین جهاد سازندگی شد.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در واقع همان حرکت خودجوش مردمی است، تصریح کرد: فرهنگ جهادی باید در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود و امروز به فرموده مقام معظم رهبری تمامی عرصه‌های کشور به کار انقلابی و جهادی نیازمند است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فریدونکنار تاکید کرد: تمامی بسیجیان باید کار انقلابی را در برنامه خود قرار دهند تا ضمن تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهیدان از نیروی جوانی و نشاط امروز برای مستحکم ساختن آینده سعادت‌بخش بهره گیرند.

باقری در ادامه سخنان خود با اشاره به مهم‌ترین عملکرد بسیج سازندگی فریدونکنار در سالی که گذشت، گفت: برگزاری شورای دو هفتگی اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس بانک مهر، ایجاد شبکه اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز به کمک بسیج مهندسی کشاورزی، آغاز احداث پایگاه‌های بی‌نمد و صیاد شیرازی با کمک فرمانده‌هان حوزه‌ها و پیگیری ادامه احداث خانه عالم در کاردگرمحله، توجیه معتمدان بازار برای راه‌اندازی شرکت‌های حمایتی و خرید تولیدات خانگی داخلی به کمک بسیج اصناف از مهم‌ترین عملکرد این نهاد بوده است.

وی ادامه داد: همچنین شناسایی افراد خیر و متمکن برای کمک به محرومیت‌زدایی در طرح انفاق، کمک به سازندگی و محرومیت‌زدایی از سوی متخصصان بسیجی به روستاها و مناطق، کمک به سازندگی و محرومیت‌زدایی و اجرای عرصه‌های اقتصاد مقاومتی با اعزام گروه‌های جهادی به روستا‌ها و مناطق محروم و ارائه ویزیت رایگان به نیازمندان در مراکز درمانی به کمک بسیج جامعه پزشکی از دیگر دستاوردهای بسیج سازندگی فریدونکنار در سال گذشته بود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فریدونکنار از اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی و اشتغال به تعدادی از بسیجیان این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: مرمت‌سازی و بهسازی مدارس فریدونکنار به کمک آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی، برگزاری نمایشگاه و همایش اقتصاد مقاومتی با حضور ۱۲۰ نفر از بسیجیان این شهرستان در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج بخش دیگری از عملکرد این نهاد در سالی که گذشت بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا