مارادونا: بلاتر شایسته ریاست فیفا نیست

بصير،

مارادونا: بلاتر شایسته ریاست فیفا نیست
دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین همواره یکی از مخالفان سرسخت سپ بلاتر بوده است. مارادونا بارها سخنان جنجالی را درباره بلاتر بر زبان آورده است و اصلا رابطه خوبی با رئیس سوئیسی فدراسیون بین‌المللی فوتبال ندارد. تا انتخابات رئیس جدید فدراسیون بین المللی فوتبال روزهای زیادی باقی نمانده است. مارادونا که برای حضور در نشست شاهزاده علی بن حسین اردنی در امّان به سر می‌برد باردیگر سخنانی را در انتقاد از سپ بلاتر بر زبان آورد و اعلام کرد که دیگر زمان پایان دادن به ریاست بلاتر در فیفا فرا رسیده است.

اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: آشوب و هرج و مرج در فیفا وجود دارد و این بدین خاطر است که در این نهاد بین‌المللی تنها یک نفر به اسم بلاتر تصمیم گیری می‌کند. زمان پایان دادن به سلطه بلاتر فرارسیده است و او نباید برای دوره بعد ریاست فیفا انتخاب شود. او ادامه داد: بلاتر هیچی از فوتبال نمی‌داند. زمان تغییر فرا رسیده است. من از کسانی هستم که با انتخاب نشدن او موافق هستم. باید دوستان بلاتر به او توصیه کنند که دیگر خود را برای انتخابات ریاست فیفا نامزد نکند. او دیگر شایسته این پست نیست.

مارادونا در ادامه سخنان خود تاکید کرد که از طرفداران شاهزاده اردنی علی بن حسین است و می‌خواهد او در انتخابات ریاست فیفا شرکت کند:”تا قبل از اینکه به امّان بیایم نمی دانستم که به چه کسی باید رای بدهم اما الان می خواهم از بن حسین حمایت کنم و براین باورم که او گزینه مناسبی برای ریاست فیفا است”. علی بن حسین نامزد آسیایی ریاست فیفا است که فعالیت های زیادی داشته و فردی بسیار ثروتمند و با نفوذ در فوتبال آسیا و جهان است.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا