ستاره​​هاي ميلونر زير ۳۰ سال!/تصاویر

بصير،جاستین بیبر
جاستین ۲۱ ساله با وجود همه جنجال هایی که به راه می اندازد روز به روز موفقتر می شود و توانسته از فقر شدید خودش را به ثروت بسیار برساند و حالا دارایی های او ۲۰۰ میلیون دلار محاسبه شده اند.

گروه وان دایرکشن
اعضای این گروه که بین ۲۱ تا ۲۳ سال دارند اصلانیازی نیست نگران جدایی «زین مالک» باشند. گفته می شود ثروت آنها که در سال ۲۰۱۴ حدود ۷۵ میلیون دلار بوده است امسال به ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است.

کیت آپتون
این مدل ۲۲ ساله که روز به روز هم دارد معروف تر می شود تنها در سال ۲۰۱۴ مبلغ ۷ میلیون دلار درآمد داشته است و در حال حاضر ثروتش ۱۶ میلیون دلار برآورد شده است.

مایلی سایرس
مایلی ۲۲ ساله با احتساب ۳۶ میلیون دلاری که در سال ۲۰۱۴ کسب کرده است حالا ۱۶۵ میلیون دلار ثروت دارد! شاید هر جوان دیگری هم اگر در سن و سال مایلی اینقدر پولدار می شد اینطور به سرش می زد!

سلنا گومز
سلنای ۲۲ ساله هیچگاه به پول جاستین بیبر نیازی نداشت، او خودش درآمد خیلی خوبی دارد و با قدرت تمام روی پای خود ایستاده و تا به حال توانسته است ۱۸ میلیون دلار سرمایه کسب کند.

سم اسمیت
این خواننده ۲۲ ساله که به تازگی وارد عرصه موسیقی شده است نه تنها توانسته جایزه های فراوانی را به دست بیاورد بلکه توانسته ۱۶ میلیون دلار نیز ظرف این مدت اندک بدست بیاورد.

شایلین وودلی
این هنرپیشه ۲۳ ساله به خساست مشهور است و خیلی اهل خرج کردن نیست، به خاطر همین دانستن این که ۹ میلیون دلار پول دارد کمی تعجب آور است.

جنیفر لارنس
بردن جایزه اسکار سال ۲۰۱۴ مبلغ ۳۴ میلیون دلار به ثروت جنیفر ۲۲ ساله اضافه کرد، تخمین زده می شود که او حالا در مجموع ۴۰ میلیون دلار ثروت دارد. مطمئنا آینده درخشانی در انتظار اوست.

اد شیران
زحمات این خواننده تازه کار ولی موفق بریتانیایی نیز به نتیجه های خیلی خوبی رسیده اند و او تا به حال توانسته به قولی حدود ۱۶ میلیون دلار به دست بیاورد. تو حتما موفق خواهی شد اد!

کریستن استوارت
درست است که کریستن را بیشتر با تیشرت های ساده و شلوارهای پاره پوره می بینیم، اما او با ثروت ۷۰ میلیون دلاری خود هر لباسی که دلش بخواهد را می تواند به راحتی بخرد.

تیلور سوییفت
تیلور ۲۵ ساله که تنها در سال ۲۰۱۴ توانسته ۶۴ میلیون دلار به دست بیاورد. او با تلاش بی وقفه توانسته است از خیلی از مردهای همکارش جلو بزند و ثروت او تا آگوست ۲۰۱۴ در حدود ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

اما واتسون
اما واتسون ۲۵ ساله از زمان بازی در مجموعه فیلم های «هری پاتر» با قدرت و انرژی تمام در صحنه حاضر شد و هر روز موفق تر از روز قبل می شود. ثروت او تا به حال حدود ۶۰ میلیون دلار شده است.

دنیل رادکلیف
دنیل رادکلیف که با بازی در نقش «هری پاتر» در نوجوانی به شهرتی ناگهانی دست پیدا کرد به راحتی توانسته است تا به حال سرمایه ای ۱۱۰ میلیون دلاری برای خودش دست و پا کند.

ادل
این خواننده محبوب که آهنگ هایش ورد زبان همه جوان ها هستند، موفق شده علاوه بر رسیدن به شهرتی جهانی تا سن ۲۶ سالگی با آهنگ هایی که به لطف قلب شکسته اش نوشته و خوانده است ۷۵
میلیون دلار ثروت به دست بیاورد.

ریحانا
ریحانای ۲۷ ساله با خواندن آهنگ «آمبرلا» به محبوبیتی دست یافت که آینده او را برای همیشه تضمین کرد. او با ثروتی که حدود ۱۲۰ میلیون دلار برآورد شده است تازه اول راه است.

زک افرون
شاید بتوان گفت بزرگنرین طرفدار زک ۲۷ ساله خودش است، اما او با بازی در فیلم «Highschool Musical» شروعی خوب را برای خود رقم زد و تا به حال ۱۸ میلیون دلار به دست آورده است.

هیلاری داف
هیلاری که دیگر آن دختر کوچولویی نیست که در دنیای والت دیسنی آواز می خواند و بازی می کرد، در سن ۲۷ سالگی ۲۵ میلیون دلار سرمایه دارد و دیگر می تواند به راحتی و با وسواس نقش هایش را انتخاب کند.

رابرت پتینسون
فکر می کنید آقای خون آشام چقدر پول دارد؟ بعد از مجموعه فیلم های «گرگ و میش» حدس زدن اینکه جواب این سوال «خیلیییی» باشد کار سختی نیست! ثروت او ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

ماری کیت و اشلی اولسن
این دو قلوهای ۲۸ ساله که کار کردن را از نه ماهگی (!) شروع کرده اند و در هر زمینه ای از جمله هنرپیشگی، طراحی مد، نویسندگی و تهیه کنندگی فعالیت داشته اند اکنون سرمایه ای معادل ۲۰۰ میلیون دلار دارند.

لیدی گاگا
لیدی گاگای ۲۹ ساله اصلا لازم نیست نگران افت درآمدش از ۹۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۱ به ۳۳ میلیون دلار در ۲۰۱۴ باشد. ثروت او همین حالا هم ۲۳۰ میلیون دلار برآورد شده است.

برونو مارس
این خواننده پرانرژی ۲۹ ساله که تازه در آغاز راه است و پیشرفت های بسیاری برای او پیش بینی می شود، در سال ۲۰۱۴ بیش از ۶۰ میلیون دلار درآمد داشته و ثروت خود را به ۷۰ میلیون دلار رسانده است.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا