جیکاب اند کو؛ لوکس آمریکایی

بصیر،

امروز سفری لوکس به دنیای ساعت و جواهرات خواهیم داشت. حتما گمان می کنید مقصد ما یکی از شهرهای کشور سوئیس خواهد بود البته این انتظاری کاملا معقول است زیرا سوئیس منزلگاه اصلی کالاهای لوکس شخصی از جمله ساعت محسوب می شود. اما محصول امروز مقداری متفاوت خواهد بود زیرا برای معرفی یک برند مطرح و خاص در دنیای ساعت و جواهرات ابتدا راهی کشور آمریکا خواهیم شد و در ادامه بازهم به سوئیس می رسیم، ظاهرا نام ساعت و کشور سوئیس پیوندی ناگسستنی دارند و در این میان استثنایی هم وجود ندارد!

شهر نیویورک محل استقرار دفتر مرکزی برند لوکس جیکاب اند کو است. برندی که در سال ۱۹۸۶توسط یک طراح برجسته جواهرات به نام جیکاب آرابو بنا نهاده شد و تا به امروز حضوری موفق در دنیای ساعت و جواهرا داشته است.

آرابو پس از آنکه در سال ۱۹۸۱ از دوره طراحی طلا و جواهر در منهتن فارغ التحصیل شد، تصمیم گرفت تا کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کند از این رو مغازه ای کوچک در نیویورک راه اندازی کرد و در آرامش توانایی های خود را در کار با طلا و جواهر به نمایش گذاشت. در مدت کوتاهی آرابو با توجه به تفاوت هایی که در کارش به نمایش می گذاشت مشتریانی دائمی و مخصوص را برای خود دست و پا کرد. وی در مدتی کوتاه مسیر موفقیت را طی کرد و در سال ۱۹۸۶ کمپانی شخصی خود را با نام “الماس کوازار” تاسیس کرد. پس از آن آرابو محصولات خود را با امضا اختصاصی جیکاب اند کو روانه بازار ساخت. در این زمان بسیاری از چهره های سینما و موسیقی آمریکا به سمت محصولات لوکس آرابو جذب شدند. تعامل با افراد سرشناس و ستاره ها موجب شد تا کسب و کار آرابو رونق بیشتری داشته و با سرعت در مسیر توسعه حرکت کند. آرابو در سال ۲۰۰۲ طراحی ساعت را نیز آغاز کرد و خط تولید ساعت های لوکس خود را در سوئیس راه اندازی کرد و خود را به عنوان یکی از برترین تاولیدکنندگان ساعت های گران قیمت و خاص در جهان مطرح ساخت.

تجربه و مهارت های آرابو در کار با جواهرات بینش خاصی را به وی داده بود تا بتواند در زمینه طراحی ساعت نیز به بهترین شکل حس یک محصول لوکس را برای مخاطب ایجاد کند. ساعت های جیکاب اند کو همواره از بهترین و گرانترین مواد اولیه، انواع جواهرات و چرم های کمیاب ساخته می شوند و در این زمینه استثنایی وجود ندارد. علاوه بر این مکانیک ساعت های آرابو نیز به اندازه ظاهر آنها خاص ،حرفه ای و البته کیفیتی سوئیسی دارند. به کار گیری توربیلون های پیشرفته جذابیت های جیکاب اند کو را برای عاشقان دنیای ساعت دوچندان کرده است.

موفقیت های آرابو در دنیای تجارت باعث شده تا امروز فروشگاههای برند جیکاب اند کو در سراسر جهان به ارائه محصولات بپردازند. آمریکا، لندن، ژنو، قطر و امارات از جمله کشورهایی هستند که بزرگترین فروشگاههای آرابو در آنجا فعالیت دارند./ع

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا