فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

امروز ملت ایران نظاره‌گر تزلزل نظام استکبار و شبکه پلید صهیونیسم است

بصیر، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در پیامی به یادواره شهدای فتح‌المبین و عملیات بیت‌المقدس و شهیدان خلیفه سلطانی و کلاهدوزان که عصر امروز در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امروز مقام شامخ شهیدان روایت حدیث نام‌آوران و بلند آوازگانی است که تعلقات مادی را حقیر شمرده و شمیم دل‌انگیز شهادت را در آسمان و زمین عطر‌افشانی کردند.

وی ادامه داد: اکنون سیره و روش شهیدان به‌سان سرمشق و الگویی برای جهانیان مبدل گشته است، تجلیل از شهدای عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس به‌ویژه شهیدان کلاهدوزان و خلیفه سلطانی سبب ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در گستره این مرز و بوم گشته که نقش به‌سزایی در بقای انقلاب الهی اسلامی داشته‌ است.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: بدون تردید این از برکات شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که نظام اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده و مروج گفتمانی شده است که آرزوی تمام اولیا در طول تاریخ بوده است.

وی افزود: این گفتمان با عمق راهبردی و تعیین‌کننده خود به‌خصوص پس از بیداری اسلامی راهیابی منتظران واقعی را به دروازه‌های تمدن اسلامی مژده می‌دهد.

جعفری با بیان اینکه امروز جهانیان با مشاهده تزلزل نظام استکبار و شبکه پلید صهیونیسم در برابر جبهه مقاومت اسلامی عظمت و اقتدار خیره‌کننده ملت ایران را به نظاره نشسته‌اند، گفت:‌جهان می‌نگرد امتی که با تکیه بر دینی منبعث از خاتم پیامبران و امامت نوادگانش چگونه لنگرهای ظلم، تاریکی و جهل را ویران کرده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: این امت قطعا زمینه‌ساز تحولاتی در جهان می‌شود که پایان آن عظمت اسلام و ذلت ابر جنایتکاران تاریخ است.

وی خاطر نشان کرد: اکنون که گفتمان انقلاب اسلامی با درخشش اندیشه‌های آن امام سفرکرده و پرچمداری خلف صالح ایشان که هوش و درایتشان سیاستمداران عالم را مدهوش کرده است به گفتمانی غالب در منطقه و سراسر جهان تبدیل شده است.

جعفری در این پیام بیان کرد: تمامی نهضت‌های آزادی‌خواه جهان پس از این انقلاب شکوهمند در یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌اند که عبور از آن احیای مجدد معنویت و رهایی جامعه بشری از دنیای بردگی نوین است.

وی ابراز کرد: اکنون جوامع حق‌طلب و آزادی‌خواه جهان درصدد احیای معنویتی هستند که سال‌ها اسیر دست سردمداران زورمداری بوده که منافع محرومان و مستضعفان عالم را به تاراج بردند و صد البته ردپای دست‌نشاندگان آنان  در منطقه نیز در این خیانت نابخشودنی آشکار است.

این مقام مسئول یادآور شد: حال به برکت گفتمان انقلاب اسلامی و خون شهیدان این مرز و بوم هندسه نظام جهانی بر مدار فضیلت قرار گرفته اما چرخه‌های رذیلت که میراث شوم ارتجاع عرب است سایه ظلم و جور بی‌امان خود را بر ملت مظلوم یمن گسترانیده و غافل از آنکه جهان روزی رژه دیپلمات‌های سعودی در بهشت عدن تحسین می‌کرد اکنون باید نظاره‌گر هبوط سعودی‌ها از بهشت یمن باشد.

وی در پایان اضافه کرد: با امید به اینکه ادامه‌دهندگان آن شهیدان سرافراز با پیروزی و غلبه بر جبهه‌های کفر و الحاد زمینه سپردن پرچم توحیدی لااله‌الاالله را به‌دست صاحب اصلی آن بدهند.

فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا