فضاسازي افراطيون عليه انتصاب يك‌استاندار

بصير،برخي رسانه هاي طيف تندروي اصولگرايان فضاسازي جديدي عليه انتصاب يك استاندار را كليد زده به گونه‌اي كه از نحوه خبرسازي و فضاسازي هاي مذكور چنين بر مي‌آيد كه ظاهرا وزير كشور براي انتخاب استانداران هم بايد از آنها مجوزهاي لازم را اخذ كند!
در همين راستا يكي از خبرگزاري هاي اين طيف در خبر خود چنين نوشت: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به‌دنبال مخالفت خود با گزینه معرفی شده از سوی دولت برای تصدی استاندار مرکزی، وی را به حضور نپذیرفت. محمود زمانی قمی استاندار جدید مرکزی که صبح روز گذشته از سوی دولت معرفی شد، با مخالفت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و جمعی از مردم استان همراه شده است. در همین راستا روز گذشته جمعی از مردم استان در مخالفت با انتصاب محمود زمانی‌قمی مقابل استانداری مرکزی تجمع کردند.

در ادامه اين خبر چنين آمده است: از آخرین ساعات روز گذشته اخباری مبنی بر عدم حضور نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید منتشر شد که دقایقی قبل با پیگیری خبرنگار تسنیم، دفتر آیت‌‌الله دری‌ نجف‌آبادی ضمن تائید این موضوع از عدم حضور وی در مراسم تودیع و معارفه استاندار مرکزی خبر داد. همچنین براساس برنامه‌های همیشگی مسئولان کشوری و مسئولان استانی در بدو ورود به استان، ضمن دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان از نظرات وی استفاده و کسب نظر می‌کنند، این درحالی‌ است که آیت‌الله‌دری نجف‌آبادی صبح امروز استاندار جدید مرکزی را به حضور نپذیرفت.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا