فیلم جدید پسر کلینت ایستوود در کن

بصير،
با توجه به اینکه اولین عکس اسکات ایستوود با لباس ویژه‌اش برای فیلم «جوخه انتحاری» چند روز پیش منتشر شد، خریداران حاضر در فستیوال کن می‌توانند این شانس را داشته باشند تا نگاه دقیق‌تری به پسر کلینت ایستوود داشته باشند. روز سه‌شنبه اعلام شد که کمپانی فروش و توزیع کارنابی واقع در بریتانیا حقوق رسمی بین‌المللی فروش فیلم اکشن جدید اسکات ایستوود با عنوان «دشت‌های جیوه» را خریداری کرده و آن را در بخش مارش دو فیلم کن اکران خواهد کرد.

این فیلم که توسط چارلز بورمایستر نوشته و کارگردانی شده، داستان یک مرد جوان با بازی ایستوود را دنبال می‌کند که با مشکلات زیادی روبروست و به مکزیک فرار می‌کند. او در آنجا توسط یک گروه شبه‌نظامی استخدام می‌شود که به باور او در حال مبارزه با کارتل‌های مواد مخدر هستند. او که در یک کمپ صحرایی تنها مانده و نسبت به انگیزه‌های خود نیز اطمینان ندارد، با تبدیل شدن به برترین سرباز آنجا خود را ثابت می‌کند، اما وقتی پلیس دنبال‌شان می‌آید، متوجه می‌شود که باید دوباره به ایالات متحده بازگردد.

در کنار ایستوود، نیک چینلوند و آنجلا سرافیان هم از بازیگران اصلی فیلم هستند. فیلم در حال حاضر در مراحل پایانی تهیه به سر می‌برد. هیوستون هیل و اریک واتسون از تهیه‌کنندگان آن هستند. بورمایستر گفت: «دشت‌های جیوه» سرزمینی است درست آن سوی مرز مکزیک که در آن صحراهای زیبا و سراب‌های لرزان آن با خون و مواد مخدر کارتل‌ها مخلوط می‌شوند. در سراسر این زمین بزرگ، می‌خواستم از اسکات ایستوود در نقش شخصیت «میچ» استفاده کنم تا تصویر نمادین مرد جوان آمریکایی را کاوش کنم – قوی، نرم‌سخن، بی‌میل نسبت به خشونت و در عین حال مشتاق برای ثابت کردن خود. و بعد او را در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار می‌دهم که در آن قوانین امروزی هیچ تاثیری ندارند. من فیلمی می‌خواستم پر از اکشن که با سبک سینمای کلاسیک بیان شود و شخصیت‌ها مانند خود افق ثابت و ماندگار باشند.

کمپانی کارنابی بخش‌هایی از فیلم را برای خریداران کن به نمایش خواهد گذاشت. بورمایستر می‌گوید همکاری کردن با یک کمپانی جوان و رو به رشد مانند کارنابی برای بازاریابی فیلمی با نقش‌آفرینی یک ستاره جوان و رو به رشد مانند اسکات ایستوود به نظر عالی می‌رسید. شان او کلی مدیر اجرایی کمپانی کارنابی هم گفت: من از اینکه می‌توانم در کنار تیم با استعدادی مانند این کار کنم بسیار مفتخر هستم. خطوط داستانی جذاب و گیرای این فیلم با تماشاچیان سراسر جهان ارتباط برقرار خواهند کرد. ما از آوردن این فیلم به بازار بسیار هیجان‌زده هستیم.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا