مسی رکورددار گلزني رقابتهای اروپایی شد

بصير،

تیم فوتبال بارسلونا بامداد پنجشنبه با درخشش لیونل مسی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر از سد بایرن مونیخ در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بگذرد. مسی در این بازی دو گل زد و تعداد گل های خود در تمام رقابتهای اروپایی را به عدد ۷۷ رساند. مسی اکنون یک گل بیشتر از کریستیانو رونالدو به ثمر رسانده و باید دید رقابت این دو در ادامه رقابتها به کجا خواهد انجامید. این رکورد پیش از این با ۷۱ گل در اختیار رائول گونزالس بود که مسی موفق به بهبود آن شد.

آبی و اناری ها که دو سال قبل در همین مرحله در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، ۷-۰ مغلوب بایرن شده بودند، در دیدار امشب با ارائه یک نمایش برتر، با سه گل به پیروزی رسیدند تا علاوه بر گرفتن انتقام شکست دو سال قبل، صعودشان به فینال را تا اندازه زیادی قطعی کنند. دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و از همان ابتدا برای تصاحب توپ می‌جنگیدند اما گلي در نيمه اول به ثمر نرسيد.



در نیمه دوم بایرن شروع بهتری داشت اما دست‌پاچگی بازیکنان این تیم موجب شد تا دقیقه ۵۶ داور دو کارت زرد به بن‌عطیه و برنات نشان دهد. دقیقه ۷۰ تیاگو از ۲۲ متری به سمت دروازه بارسا خیز برداشت، اینیستا اشتباه کرد و در مهارش موفق نشد اما درنهایت تراشتگن توپ را به سختی گرفت. این خطرناک‌ترین موقعیت شاگردان گواردیولا بود. بالاخره دقیقه ۷۷ مسی قفل دروازه نویر را شکست. توپ برنات اشتباهی به آلوز رسید و او مستقیم به مسی پاس داد و این مهاجم آرژانتینی توانست از فاصله ۱۸ متری دروازه را باز کند.


تنها سه دقیقه از این گل گذشته بود که باز هم مسی حرکت کرد و بعد از تک به تک شدن با بواتنگ، از این مدافع ملی‌پوش عبور کرد و دومین گل خود و تیمش را وارد دروازه نویر کرد.


بعد از این دو گل بایرنی‌ها نتوانستند خودشان را دوباره پیدا کنند و دقیقه نود گل سوم را هم توسط نیمار را روی ضد حمله و با پاس عالی سوارز دریافت کردند. این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید تا بایرن عملا برای صعود به فینال نیاز به یک معجزه داشته باشد.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا