طی پیامی از سوی نماینده ولی‌فقیه سپاه فریدونکنار صورت گرفت؛

دعوت از بسیجیان فریدونکناری برای حضور در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن+ متن پیام

حجت الله نجار فیروزجایی

بصیر، طی پیامی از سوی نماینده ولی‌فقیه سپاه فریدونکنار، از بسیجیان فریدونکناری برای حضور در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن دعوت به عمل آمد.

در متن این پیام آمده است:

در حالی که پس از سال‌ها تحمل حکومت دیکتاتوری در یمن و قیام‌های مردمی این کشور علیه حکومت‌های خود فروخته و کسب پیروزی‌های مردمی تحت حمایت نیروهای انصار الله، شاهد هستیم که ارتش دولت آل سعود به بهانه حمایت از رئیس فراری دولت یمن، اقدام به تجاوز هوایی و دعوت چند کشور دیگر و با ارعاب عدم حمایت‌های مالی، آنان را وادار به کمک در این تجاوز کرده است.

پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه این هفته ۱۸ اردیبهشت ماه، روز همبستگی ملت ایران با مردم مظلوم یمن بوده که ملت بزرگ ایران همزمان در سراسر کشور، تظاهرات علیه نسل‌کشی و قتل‌عام عمومی مسلمانان بی‌دفاع و بی‌گناه یمن‌، توسط ارتش سفاک و مزدور رژیم آل سعود، برگزار و از مقاومت مجاهدانه و جانانه مردم مظلوم یمن حمایت همه‌جانبه خواهد کرد.

بدین‌وسیله از مردم ولایت‌مدار و بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان فریدونکنار دعوت به عمل می‌آید تا باحضور باشکوه‌تر در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته و پس از آن شرکت در راهپیمایی حمایت مردم بی‌گناه یمن با وحدت و یکپارچگی نفرت خود را نسبت به سعودی‌ها و رژیم کودک‌کش خائن‌الحرمین به جهانیان اعلام کنند.

   حجت‌الاسلام حجت‌الله نجار فیروزجائی

نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان فریدونکنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا