فعال رسانه‌ای در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

آل‌سعود به پایان حکومت خود در عربستان نزدیک شده است/ عملکرد مقامات دولتی ایران دوگانه بود

بصیر، ابوالقاسم فرجی در حاشیه راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم یمن در گفت‌و‌گوی تلفنی با بصیرنیوز، حضور مردم در این تظاهرات را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: این حضور گسترده مردم در تمام کشور،  نشان از همبستگی اسلامی مردم ایران و یمن دارد.

وی با بیان اینکه حضور در این راهپیمائی مشت محکمی بر دهان استکبار است و مردم یمن نیز خود را تنها نمی‌بینند، اذعان داشت: آل‌سعوددر حال رواج نسل‌کشی و کودک‌کشی است.

این فعال رسانه‌ای همچنین به نقش دولت در برخورد با این جنایات آل‌سعود اشاره و خاطرنشان کرد: نقش دولت‌مردان در این امر بسیار ضوروری است که متاسفانه مقامات برجسته کشوری نقشی دوگانه ایفا می‌کنند.

فرجی با اشاره به دیدار ظریف و کری در دفتر ایران در سازمان ملل و همچنین پیام تبریک وزیر امور خارجه ایران به وزیر دولت آل‌سعود، اذعان داشت: مگر می‌شود برای امام‌حسین(ع) گریه کرد و با یزید بیعت صورت گیرد، امروز در یمن مسلم‌ها در حال از بین رفتن هستند و اگر بخواهیم مختاری به کمک آنها بشتابیم ضرر کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: امروز مظلوم نیاز به حمایت دارد و نباید تعلل کنیم، آل سعود با این جنایات خود به پایان عمر حکومتش نزدیک شده و قطعا پیروزی با انصارالله و مردم مسلمان، بی‌دفاع و مظلوم یمن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا