پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا

بصیر،، مجله فوربس در جدیدترین شماره خود کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا را پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا معرفی کرد.

ستاره ۳۰ ساله رئال مادرید و ارزشمندترین بازیکن فوتبال دنیا با مبلغی معادل ۳٫۲۶ میلیارد دلار، سال گذشته ۷۹ میلیون دلار به عنوان دستمزد، پاداش و حق امضای قرارداد دریافت کرده است.

رونالدو با این رقم درآمد، پردرآمدترین بازیکن تیمی در دنیا نیز به شمار می رود.

وی در سال گذشته سومین جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال را نیز دریافت کرد و در شبکه های اجتماعی به عنوان محبوب ترین ورزشکار جهان شناخته می شود.

در فهرست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا، لیونل مسی دارنده چهار جایزه توپ طلای فیفا با درآمدی معادل ۷۰٫۵ میلیون دلار در سال گذشته در مکان دوم قرار دارد.

مسی بعد از اینکه باشگاه رئال مادرید بالاترین رقم قرارداد لالیگای اسپانیا را در سال ۲۰۱۳ به رونالدو پیشنهاد کرد، با ابراز نارضایتی از حضور در بارسلونا تهدید کرد که از نیوکمپ خواهد رفت اما باشگاه هفتمین قرارداد خود را از سال ۲۰۰۵ به وی پیشنهاد کرد و دستمزد او را به ۹ میلیون دلار در سال افزایش داد.

نفر بعدی در این فهرست زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی تیم پاری سن ژرمن با درآمد ۴۱٫۸ میلیون دلار در سال گذشته است. سپس خامس رودریگز مهاجم ۲۳ ساله و کلمبیایی رئال مادرید با درآمد ۲۵٫۴ میلیون دلار در مکان هشتم قرار دارد. وی در جام جهانی ۲۰۱۴ موفق شد با به ثمر رساندن ۶ گل کفش طلای مسابقات را کسب کند.

اما لوییس سوآرز بازیکن اروگوئه ای تیم بارسلونا نیز که در جام جهانی به دلیل گاز گرفتن یکی از بازیکنان تیم ملی ایتالیا، ضمن اخراج از مسابقات، چهار ماه محروم شد نیز در جمع ۱۰ نفر نخست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا قرار دارد.

این بازیکن ۲۸ ساله در یک سال گذشته درآمدی معادل ۱۹٫۹ میلیون دلار داشته است./ع

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا