خادم: هنوز این تیم المپیکی نیست

بصیر، رسول خادم در خصوص قهرمانی تیم ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا اظهار داشت: در این مسابقات با ترکیبی متشکل از نفرات جوان به میدان آسیایی آمده بودیم. نتیجه نسبتا مثبتی گرفتیم و فرصتی بدست آمد تا جوان‌هایی داشته باشیم و از آنها استفاده کنیم تا در آستانه مسابقات انتخابی تیم ملی، جوان‌ها بتوانند با انگیزه مضاعف روی تشک بروند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان خاطرنشان کرد: انتظارم از جوان‌ها این است زحمت بکشند و گرچه مورد حمایت نیستند اما ما از آنها می‌خواهیم با کمترین مشکل فنی روی تشک بیایند.

خادم عنوان کرد: به اعتقاد من هنوز این تیم المپیکی نیست اما باید روی آنها کار کنیم و این جوان‌ها و سایر نفرات با تجربه ترکیب تیم المپیک و جهانی ما را شامل می‌شوند. من از نتیجه و کشتی‌ها رضایت نسبی دارم ولی باید جلوتر برویم تا به شرایط بهتری برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از کشتی‌گیران روس توسط سایر کشورها درست است یا خیر، گفت: متاسفانه با مجموعه‌ای از کشورهای روسیه مواجه هستیم. هرچند ظاهرا با کشوری مثل تاجیکستان یا قزاق یا سایر کشورها کشتی می‌گیریم اما در اصل کشتی‌گیر، روسی است. این هجمه‌ای است که راه افتاده و ایران باید با روس‌ها مقابله کند اما اعتراض به این موضوع از توان فدراسیون ایران خارج است.

رئیس فدراسیون کشتی کشورمان تصریح کرد: رقابت‌های امسال در دوحه با وجود اینکه با مشکلات زیادی از لحاظ برگزاری همراه بود اما حضور برخی از کشتی‌گیران از کشورهای قدرتمند آسیایی که رقیبان اصلی ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های جهانی و بازی‌های المپیک است فرصت خوبی ایجاد کرد تا محک و ارزیابی خوبی را از نفرات تیم ملی کشورمان بدست آوریم.

دارنده مدال طلای المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا در خصوص اینکه به چه دلیل این مسابقات به صور زنده پخش نشد، اظهار داشت: فدراسیون و اتحادیه جهانی و صدا و سیما تلاش زیادی کردند تا مسابقات پخش شود اما قطری‌ها نتوانستند شبکه‌ای برای پخش این مسابقات اختصاص دهند./ع

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا