پیام حضور «بشار أسد» در مراسم تکریم شهدای سوریه

بصیر، حضور رئیس جمهور سوریه «بشار أسد» در مراسم تکریم شهدا، حاوی پیام مهمی به طور مستقیم و غیر مستقیم به داخل و خارج از کشور بود.

نخستین پیام این حضور، تاکید بر این نکته است که تاریخ در کشور سوریه تکرار می شود مانند زمانی که قتل و غارت توسط امپراطوری عثمانی انجام گرفت، اکنون جنایت عثمانی جدید به ریاست «رجب طیب اردوغان» علیه سوری ها تکرار می شود به طوری که وی شدیدترین اقدامات تروریستی را حتی بدتر از «جمال پاشا» زمانی که تعدادی از سوری ها و لبنانی ها را در بیروت و دمشق در سال های ۱۹۱۵ و ۱۹۱۶ اعدام کرد، مرتکب شده است.
پیام دوم حضور وی در این مراسم، این است که فداکاری های شهدا در راه عزت و کرامت و پیروزی سوریه هرگز متوقف نخواهد شد و فرزندان این شهدا راه آنان را ادامه خواهند داد. سومین پیام این است که دولت و همه موسسات آن در کنار شهدا همیشه باقی خواهند ماند و حمایت های لازم و ممکن را از آنها به عمل خواهند آورد.
پیام چهارم حضور أسد در این مراسم آن است که پیروزی در نهایت از آن ارتش سوریه خواهد بود زیرا آنها با ایمان محکم خود هرگز تردیدی به خود راه نخواهند داد و کسانی که سعی می کنند روح ناامیدی را در داخل کشور گسترش دهند محکوم به شکست و خواری هستند.
پنجمین پیام حضور رئیس جمهوری سوریه این است که ایجاد نگرانی طرح دشمنان کشور است، اما ترس در قاموس مردم سوریه راهی ندارد. پیام ششم این است که سوریه وارد جنگی شده ایم که هزاران نوع درگیری در آن وجود دارد و طبیعی است که شکست و پیروزی و جنگ و گریز و سقوط و صعود در آن اتفاق بیافتد.
هفتمین و آخرین پیام این حضور «بشار أسد» این است که تبلیغات دشمن علیه ارتش و سوریه بزودی شکست می خورد کما اینکه در دو سال اخیر نیز چنین بوده و ارتش در شهرهای الشغور و ادلب و دیگر مناطق پیروز خواهد شد./ع

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا